چگونه سایه زن Superblack را در Destiny 2 باز کنیم

با بازی Destiny 2: Into the Light، بانجی تعدادی از مورد علاقه‌های طرفداران، از جمله 12 سلاح و دو مورد از بهترین ماموریت‌های عجیب و غریب خود را به ارمغان آورد. محتوای جدید همچنین Superblack را که یکی از بهترین سایه زن های Destiny اصلی است، بازمی گرداند. این تنها شیدر بازی بود به طور کامل سیاه، و با بازگشت آن، بازیکنان در نهایت یک گزینه حالت دارند که به آنها اجازه می دهد تا هر طور که می خواهند تاریک و گوتیک شوند.

با این حال، Superblack به راحتی پیدا نمی شود. در Destiny اصلی، باز کردن قفل آن مستلزم تکمیل یک تلاش نسبتاً پیچیده در طول فستیوال گمشده، رویداد Destiny's Halloween بود. این بار، با تکمیل الزامات زمان‌بر Into the Light، آن را به دست خواهید آورد. با این حال، هنوز نمی توانید آن را باز کنید. برخی از الزامات آن محدود به زمان هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به کار زیادی دارند. در اینجا چیزی است که برای شروع باید بدانید.

نحوه باز کردن قفل سایه زن Superblack

Superblack زیر قفل و کلید نگه داشته می شود و به نظر می رسد می تواند مانند سمبیوت Spider-Man's Venom به ذهن شما حمله کند.
Superblack زیر قفل و کلید نگه داشته می شود و به نظر می رسد می تواند مانند سمبیوت Spider-Man's Venom به ذهن شما حمله کند.

Superblack را در پشت تالار قهرمانان خواهید یافت که در یک لوله شیشه ای بزرگ قرار دارد که او را شبیه یک ماده فرار می کند. برای باز کردن قفل آن و ادعای شیدر، به دو کلید نیاز دارید. آنها توسط لرد Shaxx و Arcite 99-40، سرپرست ربات وفادار Shaxx نگهداری می شوند.

چگونه Shaxx Alpha Key را دریافت کنیم

Shaxx's Key آسان‌تر از این دو است: برای به دست آوردن آن فقط باید به سطح شهرت 17 برسید. این به این معنی است که فعالیت جدید Onslaught را انجام دهید و پاداش هایی را که از Shaxx و Arcite 99-40 دریافت می کنید تکمیل کنید تا این اعداد را افزایش دهید.

بخوانید  سیستم مورد نیاز برای Mortal Kombat 1 به 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد

متأسفانه، سطح 17 اوج شهرت Shaxx است، به این معنی که شما زیاد بازی خواهید کرد. Shaxx جوایز روزانه و همچنین جوایز تکرار شونده را برای افزایش اعتبار کوچک ارائه می دهد، و در حالی که آنها امتیاز زیادی نمی دهند، می توانید بسیاری از آنها را به سرعت و به راحتی تکمیل کنید. بنابراین ایده خوبی است که به طور منظم از سالن بازدید کنید. قهرمانان یا از برنامه موبایل Destiny برای شارژ مجدد آنها هر بار که شروع به اجرای Onslaught می کنید استفاده کنید.

کلید Shaxx از شما می خواهد که شهرت خود را در فعالیت Onslaught به حداکثر برسانید.
کلید Shaxx از شما می خواهد که شهرت خود را در فعالیت Onslaught به حداکثر برسانید.

همچنین باید سعی کنید در صورت امکان حالت حمله 50 موجی را بازی کنید، زیرا پاداش های شهرت شما متناسب با تعداد امواجی است که پاک می کنید. ممکن است بخواهید تیمی از نگهبانان معتمد بسازید تا از موج 50 عبور کنید.

برای به دست آوردن مقادیر زیادی از پیشرفت شهرت در حالی که هستید نه در حین بازی Onslaught، با Arcite 99-40 صحبت کنید که دو نوع جایزه ارائه می دهد: Brave Weapon Missions و Bounties برای فعالیت های دیگر. شما می‌توانید به اندازه Arcite مأموریت‌های Brave Weapon را انجام دهید (در یک دقیقه بیشتر در مورد آن‌ها توضیح می‌دهید)، اما می‌توانید هر بار فقط یکی از پاداش‌های فعالیت عادی را داشته باشید. اینها کمی دشوارتر هستند، اما چیزی حدود 100 شهرت در هر تکمیل به شما پاداش می‌دهد، بنابراین اگر به یک حمله یا Crucible یا Gambit می‌روید، ابتدا در Arcite توقف کنید و حق بیمه مناسب را دریافت کنید.

نحوه باز کردن قفل Arcite Omega Key 99-40

کلید دوم نیز وقت شما را می گیرد، اما نه به این دلیل که انجام وظایف آن دشوار است. برای به دست آوردن کلید Arcite، باید تمام 12 ماموریت Brave Weapon را انجام دهید. اینها بسیار ساده هستند: هر کدام از شما نیاز دارند که با سلاحی از همان نوع کشتار جمع کنید. این جایزه ها همچنین دو هدف متفاوت برای تکمیل دارند که به شما این امکان را می دهد تا انتخاب کنید که چگونه می خواهید با آنها رفتار کنید. کار بر روی آنها در حالت Assault باعث پیشرفت جایزه می شود، بنابراین این به طور کلی کارآمدترین راه برای مقابله با آنها است، اما بستگی به نیاز دارد. به عنوان مثال، به دست آوردن کشتن سریع با یک مسلسل می‌تواند در Onslaught زمانی که بازیکنان دیگر نیز در تلاش برای جمع‌آوری قتل‌های خود هستند، دشوار باشد، بنابراین بهتر است برای کشتن Guardians با یک مسلسل به سمت Crucible بروید.

بخوانید  موسس استودیو آرکین: بتسدا به شکلی دردناک ما را مجبور به استفاده از نام Prey کرد
برای به دست آوردن کلید Arcite، باید تمام ماموریت های Brave Weapon را انجام دهید و تعدادی از آنها هر هفته در دسترس هستند.برای به دست آوردن کلید Arcite، باید تمام ماموریت های Brave Weapon را انجام دهید و تعدادی از آنها هر هفته در دسترس هستند.
برای به دست آوردن کلید Arcite، باید تمام ماموریت های Brave Weapon را انجام دهید و تعدادی از آنها هر هفته در دسترس هستند.

در حالی که ممکن است پاک کردن این 12 جایزه نسبت به به دست آوردن 17 سطح شهرت Shaxx کمی ساده تر باشد، اما هنوز نمی توانید همه آنها را فوراً انجام دهید. در حال حاضر شش اسلحه Brave در دسترس است، اما شش اسلحه دیگر محدود به زمان هستند و هر هفته دو اسلحه جدید باز می‌شوند و به Into the Light ادامه می‌دهیم. بنابراین باید سه هفته دیگر منتظر بمانید تا تمام پاداش ها را تکمیل کنید.

با این حال، خبرهای خوبی در زمینه بهره وری وجود دارد. هر یک از ماموریت‌های Brave Weapon 200 امتیاز شهرت Shaxx برای شما به ارمغان می‌آورد، بنابراین در زمانی که برای به دست آوردن کلید Arcite تلاش می‌کنید، به باز کردن قفل Shaxx Key کمک زیادی خواهید کرد.

در اینجا تقویم در دسترس بودن برای هر یک آمده است:

هفته 9 آوریل

  • ترانزیت محیطی
  • گوشه نشین
  • تفنگ السی
  • سقوط گیوتین
  • هیئت داوران حلق آویز SR4
  • جانشینی

هفته 16 آوریل

  • سکته نیمه شب
  • بالای کوه

هفته 23 آوریل

هفته 30 آوریل

متأسفانه، این بدان معناست که نمی‌توانید Superblack را حداکثر تا 30 آوریل انتخاب کنید. با این وجود، کار خود را برای به دست آوردن آن تمام می‌کنید، بنابراین می‌خواهید شروع به پرش به Onslaught کنید. در حالی که در حال انجام آن هستید، مراقب The Recluse's God Scrolls باشید تا قبل از توسعه بعدی Destiny 2، The Final Shape، حداقل تعدادی سلاح قاتل برای تلاش خود داشته باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر