احتمال حضور توسعه‌دهندگان سابق سایلنت هیل در نسخه‌های جدید

باید منتظر ماند و دید که در رویداد رسمی مجموعه، شاهد تایید چه بازی یا بازی‌هایی خواهیم بود ولی به‌نظر می‌رسد که قرار است برخی از اعضای سابق تیم توسعه سایلنت هیل هم در این آثار نقش داشته باشند. ماساهیرا ایتو، طراح هنری نسخه‌های اول تا سوم سایلنت هیل که شخصیت‌های مختلفی مثل کله هرمی مشهور را هم خلق کرده، خبر تایید رویداد رسمی سایلنت هیل را به‌اشتراک گذاشته است و یکی از افرادی به‌حساب می‌آید که شاید شاهد حضورش در فرایند ساخت بازی‌های جدید باشیم. آکیرا یاماوکا، آهنگساز مشهور مجموعه هم اقدام مشابهی داشته و از آنجایی که یاماوکا برای ساخت موسیقی‌های بازی The Medium هم با استودیو بلوبر همکاری داشت، بعید نیست که روی بازسازی سایلنت هیل ۲ هم کار کند؛ البته به شرطی که اصلا چنین اثری رسما تایید شود. 

همزمان با تایید رسمی رویداد مرتبط با سایلنت هیل از طرف کونامی، احتمال دارد شاهد بازگشت برخی از اعضای سابق تیم توسعه این بازی‌ها در نسخه جدید باشیم. 

پس از انتشار شایعه‌های مختلف، کونامی اخیرا رسما تایید کرد که ۲۷ مهر قرار است رویدادی با محوریت آینده مجموعه سایلنت هیل برگزار کند. چند وقتی است که شایعه ساخت بازی‌های مختلفی از این مجموعه به‌گوش می‌رسد که شامل آثاری چون یک تیزر قابل بازی با نام Sakura، بازسازی نسخه دوم سایلنت هیل به‌وسیله استودیو بلوبر تیم، نسخه‌ای کاملا جدید از مجموعه و همینطور اثری به نام Silent Hill: The Short Message می‌شوند که آخری اخیرا در کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است. 

به هر حال به‌نظر می‌رسد که پس از مدت‌ها انتظار، قرار است شاهد بازگشت مجموعه سایلنت هیل باشیم و قطعا حضور افرادی که سابقه کار روی نسخه‌های قبلی مجموعه را دارند، می‌تواند اتفاق خوبی برای بازی‌های جدید باشد. 

بخوانید  EA Sports PGA Tour پیش‌سفارش زنده - جوایز و نسخه‌های متعدد موجود



منبع