آواتار 2 “به راحتی” پول در می آورد، بنابراین جیمز کامرون با دنباله ها جلو می رود



به گفته جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان، «آواتار: راه آب» باید «به راحتی» از بین برود و به سود برسد و تأیید کند که دنباله‌های برنامه‌ریزی شده در حال رخ دادن هستند.

صحبت در مورد آخرین قسمت از چه کسی با کریس والاس صحبت می کند؟ در HBO Max (از طریق هالیوود ریپورترکامرون گفت که شش یا هفت سال آینده زندگی‌اش اکنون درگیر دنباله‌های بعدی آواتار است.

“به نظر می رسد با شتابی که فیلم در حال حاضر دارد، حتی در چند روز آینده به راحتی از وقفه ما عبور خواهد کرد، بنابراین به نظر می رسد که نمی توانم از پس آن بر بیایم، باید این کارها را انجام دهم. کامرون گفت. من می دانم که در شش یا هفت سال آینده چه کار خواهم کرد.

او افزود: “مطمئنم به زودی با بهترین ها در دیزنی درباره برنامه بازی آینده آواتار 3 گپ خواهیم زد.”

کامرون گفت: این فیلم که به دنبال فیلم راه آب فیلمبرداری شده است، “از قبل در جعبه است.” او افزود که بخشی از آواتار 4 قبلا فیلمبرداری شده است و آواتار 4 و آواتار 5 نوشته شده اند.

او گفت: “ما یک فرنچایز را در این مرحله شروع کردیم. ما حماسه ای را شروع کردیم که اکنون می تواند چندین فیلم را در بر گیرد.”

راه آب با بودجه تولید 400 میلیون دلار و هزینه بازاریابی 200 میلیون دلاری در مجموع 600 میلیون دلار یکی از پرهزینه ترین فیلم های تاریخ بود. هالیوود ریپورتر.

The Way of Water در دو هفته اول اکران ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد، رقمی که از آن زمان به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار رسیده است و با پشت سر گذاشتن Top Gun: Maverick به بزرگترین فیلم ۲۰۲۲ تبدیل شده است. دهمین فیلم پرفروش تاریخ است. کامرون اکنون سه فیلم دارد که بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته اند، از جمله آواتار اصلی (2.92 میلیارد دلار) در سال 2009، تایتانیک (2.2 میلیارد دلار) و راه آب (1.5 میلیارد دلار و بالاتر).

بخوانید  صرفه جویی در رمان کلاسیک که الهام بخش Death Stranding 2: On The Beach بود

آواتار 3 که نقش ناوی شیطانی را در آن به نمایش خواهد گذاشت، قرار است در دسامبر 2024 اکران شود. در مورد آواتار 4 و آواتار 5، کامرون گفت که ممکن است آنها را کارگردانی نکند و ترجیح می دهد مدیریت کند.

“فکر می‌کنم با گذشت زمان، نمی‌دانم بعد از سه یا چهار ساعت، می‌خواهم به کارگردانی که به او اعتماد دارم تحویل بدهم تا او را بر عهده بگیرد، تا بتوانم بروم و کارهای دیگری را که به آنها علاقه دارم انجام دهم. کامرون گفت: “یا شاید نه. من نمی دانم.”

در خبری دیگر، بازی آواتار Ubisoft’s Frontiers of Pandora امسال در راه است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.