صرفه جویی در رمان کلاسیک که الهام بخش Death Stranding 2: On The Beach بود


دنباله مورد انتظار Death Stranding هیدئو کوجیما عنوان کامل خود را در جریان ارائه وضعیت بازی چهارشنبه دریافت کرد. شاید من می‌خواهم این تریلر دیوانه‌کننده جدید را تماشا کنم – و این یک اشاره مضاعف به مکانی در دنیای بازی و همچنین به یک رمان کلاسیک پایان جهان است: Nevil Shute's On the Beach. قبل از اینکه دیگر طرفداران کوجیما همه نسخه ها را بخرند، می توانید چند دلار در نسخه جلد شومیز کتاب در آمازون صرفه جویی کنید.

در سال 1957 منتشر شد، در ساحل نوعی کلاسیک ادبی است که دوست داشتن آن آسان است: پیش‌فرض قانع‌کننده است، شخصیت‌ها جالب هستند، و طول آن به اندازه‌ای کوتاه است که می‌توانید کل مطلب را در یک بعدازظهر بخوانید. مطمئناً این تجربه بسیار زمان‌برتر از Death Stranding 2 است.

اما اگر نسخه‌های سینمایی را ترجیح می‌دهید، نسخه‌ی قدیمی فیلم «در ساحل» در سال ۱۹۵۷ با بازی گریگوری پک، آوا گاردنر و فرد آستر نیز وجود دارد – این یک بازیگر انباشته است. این فیلم به نوعی در تاریخ ایالات متحده گم شده است، اما شما می توانید نسخه کره ای (با صدای انگلیسی) DVD را با قیمت مناسب از اینجا وارد کنید.

بخوانید  ارائه سریال A Murder at the End of the World A Murder in This Part of the World

من زیاد در مورد ارجاع کوجیما به این کتاب برای زیرنویس نمی خوانم، زیرا احتمالاً بیشتر جنبه خلق و خوی دارد، نه یک چیز “داستان اینگونه پیش خواهد رفت”. زمانی که Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 برای PS5 عرضه شود، همه با هم متوجه خواهیم شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر