بازی‌های PlayStation Plus Essential در فوریه ۲۰۲۴ معرفی شدند


سونی اعلام کرده است که کدام بازی‌ها در فوریه ۲۰۲۴ به صورت رایگان در اختیار کاربران سرویس PlayStation Plus Essential قرار خواهند گرفت.

سونی بازی های رایگانی را معرفی کرده است که از 17 فوریه تا 14 مارس (6 فوریه تا 4 مارس) در دسترس کاربران سرویس PlayStation Plus Essential قرار خواهند گرفت. مشترکین PS Plus Essential (علاوه بر Extra و Premium) می توانند به Foamstars Square Enix و Rollerdrome استودیو Roll7 در پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 دسترسی داشته باشند. در حالی که بازی Steelrising استودیو Spiders را فقط می توان روی PS5 تجربه کرد.

Foamstars یک تجربه جدید تیراندازی 4v4 از Square Enix است که دارای سه حالت PvP و چندین شخصیت قابل بازی است. این بازی با Splatoon نینتندو مقایسه شده است و آخرین نسخه بتا عمومی آن با استقبال خوبی روبرو شد. هر دو محتوای تک نفره و مشارکتی در این بازی ویدیویی گنجانده شده است و پس از عرضه حداقل یک سال محتوا دریافت می کند.

Rollerdrome از Roll7 Studio، اسکیت بورد را با مکانیک تیراندازی سوم شخص ترکیب می کند و بازیکنان را در یک رقابت مرگبار و فوق مدرن غرق می کند. این بازی به همراه پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی برای کاربران ایکس باکس سری ایکس عرضه شده است. سرویس های Xbox Series S و Game Pass نیز در آن گنجانده شده است.

بازی Steelrising جدیدترین محصول بازی اکشن نقش آفرینی استودیو Spiders می باشد. در این بازی شما کنترل شخصیتی به نام ایگیس را به دست می گیرید که در نسخه ای خیالی از انقلاب فرانسه با روبات های شایع مبارزه می کند. در حالی که این بازی کاملاً با Lies of P مقایسه نمی شود، اما تجربه ای عالی مانند Souls را به بازیکنان ارائه می دهد.

بخوانید  نقد سریال آخرین بازمانده از ما (فصل اول) | قسمت پنجم
تحریریه مجله بازی یک گیمر