زمان وضعیت تولد دوباره FF7 اعلام شد


سونی با انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth State of Play، جزئیات جدیدی از بازی را برای طرفداران به ارمغان می آورد.

در میان جدیدترین بازی‌های جدید، متوجه شدیم که پلی‌استیشن تاریخ انتشار دومین اثر State of Play در سال ۲۰۲۴ را با تمرکز بر Final Fantasy اعلام کرده است. این ویژه State of Play در 17 بهمن (6 فوریه) منتشر خواهد شد و تمرکز آن بر روی Final Fantasy 7 Rebirth خواهد بود. اثری که به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شده است.

شاون بنسون وی از بخش سرگرمی های تعاملی سونی در این باره گفت: جزئیات گیم پلی جدید از شرکت Square Enix [بازی Final Fantasy 7 Rebirth] و همچنین اخبار هیجان انگیزی که نباید از دست داد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 29 فوریه 2024 به طور انحصاری برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. علاوه بر محتوای جانبی، این بازی شامل شهرهای جدیدی برای کاوش خواهد بود که در بازی اصلی وجود نداشتند. چندی پیش تتسویا نومورا اعلام کرد که “هیچ بسته الحاقی برای این بازی در نظر گرفته نشده است”، اما طرفداران نباید ناامید شوند. زیرا همیشه امکان تغییر برنامه های Square Enix وجود دارد.

Final Fantasy 7 Rebirth بر روی دو دیسک برای PS5 منتشر خواهد شد و حداقل به مدت سه ماه در انحصار کنسول نسل نهم سونی خواهد بود. چند لحظه پیش نائوکی هاماگوچیکارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth اعلام کرد که داستان اصلی حدود 40 ساعت طول خواهد کشید، اما محتوای جانبی تقریباً 80 درصد از تجربه گیم پلی را تشکیل می دهد. بازیکنانی که قسمت های خاصی از محتوای جانبی را تکمیل می کنند می توانند در حدود 60 ساعت انتظار داشته باشند. گیم پلی

بخوانید  تعیین تاریخ افتتاحیه Gamescom 2023
تحریریه مجله بازی یک گیمر