تعیین تاریخ افتتاحیه Gamescom 2023


جف کیلی از مراسم افتتاحیه Gamescom سال 2023 گیمزکام افتتاحیه شب زنده نامیده می شود.

جف کلی تاریخ مراسم افتتاحیه Gamescom 2023 با نام Gamescom از Opening Night Live خبر داد. این جشن هر سال شروع گیمزکام است و امسال در 31 آگوست (22 مرداد) برگزار خواهد شد. این رویداد به صورت زنده از مرکز کنگره Koelnmesse پخش خواهد شد و خوشبختانه لغو نشده است.

امروز کلی توییت کرد که شب افتتاحیه Gamescom دوباره برگزار خواهد شد و به طرفداران گفت که آماده باشند. او همچنین خوشحال است که برای ارائه آخرین اخبار بازی به کلن بازگشته است. هنوز مشخص نیست امسال چه آثاری را در ONL خواهیم دید. طی چند سال گذشته شاهد حضور چند بازی خوب در این رویداد بودیم و به عنوان مثال در ویترین 2021، ریبوت Saints Row، بازی Marvel’s Midnight Suns و تاریخ انتشار Halo Infinite فاش شد.

بنابراین می توان انتظار داشت که در مراسم افتتاحیه Gamescom امسال شاهد حضور بازی های ویدیویی خوب باشیم. برگزاری این رویداد در حالی تایید شده است که تردیدهای زیادی در مورد چنین رویدادهای بزرگ بازی وجود دارد. در این ماه، پس از خروج چندین شرکت بزرگ بازی، مراسم E3 2023 لغو شد. چرا که سازندگان تصمیم گرفتند رویدادهای ویژه ای ترتیب دهند یا آثار خود را در جشنواره بازی تابستانی به نمایش بگذارند.

باید گفت که تا جایی که می دانیم گیمزکام هرگز به خطر نیفتاده است، اما تایید رسمی آن مایه خرسندی است. البته هنوز تا آگوست زمان زیادی باقی مانده و ممکن است شرایط تغییر کند. ظاهرا کیلی مطمئناً این رویداد را سازماندهی خواهد کرد. با این حال، فصل تابستان زمان مناسبی برای معرفی های جدید در زمینه بازی ها محسوب می شود.

بخوانید  پایان پشتیبانی از سرویس آنلاین تعدادی از بازی های شرکت EA

همانطور که گفته شد، مراسم افتتاحیه Gamescom 2023 در تاریخ 31 آگوست برگزار خواهد شد. خود این مراسم در آلمان برگزار می‌شود، اما تقریباً تضمین می‌شود که پخش آن به صورت هم‌زمان انجام شود و این رویداد را می‌توان به صورت زنده از نقاط مختلف جهان تماشا کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر