بهبود عملکرد The Witcher 3 بر روی کنسول های نسل نهم با به روز رسانی جدید

Digital Foundry پس از بررسی جزئیات عملکرد بازی بر روی کنسول های نسل فعلی، اعلام کرد که در حال حاضر The Witcher 3 در حالت پلی استیشن 5 عملکرد تقریباً به طور مداوم با نرخ فریم 60 کار می کند. لازم به ذکر است که در زمان عرضه نسخه نسل نهم، کمتر شاهد افت فریم بازی در پلی استیشن 5 بودیم. البته برای To be specific، گاهی اوقات در هنگام نبرد و در cutscenes افت 2 فریم وجود دارد، اما به طور کلی نرخ فریم بازی در کنسول نسل فعلی سونی ثابت است.

به طور کلی، به‌روزرسانی The Witcher 3 نسخه 4.02 عملکرد این بازی را روی کنسول‌های نسل فعلی به‌ویژه در حالت Performance به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. در حال حاضر اکثر اوقات نرخ فریم بازی در کنسول های نسل نهم روی 60 فریم در ثانیه ثابت است. در همین حال، پلی استیشن 5 همچنان از افت فریم در حالت Ray Tracing رنج می برد. به طور کلی، حالت پرفورمنس در حال حاضر بهترین تجربه ممکن را از The Witcher 3 در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ارائه می دهد.

با انتشار آپدیت 4.02، عملکرد بازی در کنسول Xbox Series X در حالت Performance به خصوص از نظر نرخ فریم بهبود چشمگیری پیدا کرده است. قبل از انتشار به روز رسانی 4.02، نرخ فریم بازی در Xbox Series X به سختی به 60 فریم می رسید. در حالی که پس از انتشار این به روز رسانی، شاهد اجرای The Witcher 3 با سرعت 60 فریم بر ثانیه بر روی کنسول نسل نهم مایکروسافت هستیم. نرخ فریم همچنین هنگام قایقرانی در نوویگراد همچنین با کاهش کمتری نسبت به قبل همراه است.

بخوانید  قصد سونی برای بهبود رابط کاربری بخش تورنمنت‌ها روی پلی‌استیشن 5

طبق گزارش منتشر شده توسط این تیم در Digital Foundry، عملکرد بازی The Witcher 3: Wild Hunt بر روی کنسول های نسل نهم به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

لوگوی استودیو CD Projekt Red

به طور کلی، آپدیت جدید بازی، تجربه Witcher 3 را بسیار لذت بخش تر از قبل کرده است. در کنسول Xbox Series S، نرخ فریم بازی هنگام کاوش در شهر Novigrad با وضوح 8 تا 10 فریم افزایش می یابد. پویا 1080p گنجانده شده است. اگرچه مانند عملکرد بازی در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، گهگاه شاهد افت فریم در این کنسول هستیم.

پس از انتشار آخرین آپدیت بازی The Witcher 3 بر روی کنسول های نسل 9، شاهد عملکرد فوق العاده بازی بر روی این پلتفرم ها هستیم. به تازگی CD Projekt Red به روز رسانی 4.02 بازی The Witcher 3 را منتشر کرده است که در آن عملکرد حالت Performance بهبود یافته است. ما روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S هستیم. تیم Digital Foundry از Eurogamer Media در آخرین بررسی خود از عملکرد بازی پس از انتشار آپدیت جدید، بیان کرد که عملکرد Witcher 3 به طور قابل توجهی در کنسول های نسل نهم بهبود یافته است.

البته نباید فراموش کرد که گاهی اوقات هنگام گشت و گذار در شهر نوویگراد افت فریم قابل توجهی رخ می دهد که Digitali Foundry آن را مشکل بزرگی نمی داند. به دلیل جابجایی مداوم NPCها، همیشه چیز جدیدی برای بارگذاری روی CPU وجود دارد و به طور کلی می توانید بسته به پریز، نرخ فریمی بین 50 تا 60 را در نوویگراد انتظار داشته باشید.

بخوانید  Dead by Daylight از الن ویک استقبال می کند

نظرت راجع به آن چیست؟ ویچر 3 است آیا پس از انتشار آپدیت 4.02 روی کنسول های نسل نهم آن را تجربه کردید؟

پس از بررسی جامع Digital Foundry از آپدیت 4.02، این رسانه به این نتیجه رسید که عملکرد بازی پس از انتشار این آپدیت، به خصوص در حالت Performance، بسیار پایدارتر از قبل شده است. اگرچه در نقاط خاصی از بازی، نرخ فریم از حالت ثابت به محدوده ای بین 50 تا 60 فریم تغییر می کند. در حالت Ray Tracing، پلی استیشن 5 همچنان از افت فریم رنج می برد. بنابراین می توانیم شاهد کاهش فریم بازی تا 26 فریم باشیم. در این حالت نرخ فریم بازی در Xbox Series X روی 30 فریم ثابت شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر