در تریلر بازی Redfall، مهارت های حرکت بدن و زمینه داستان لیلا را نشان دهید

لیلا می‌تواند با استفاده از چترهای تله‌کینتیک به جلو حرکت کند و ضمن اجتناب از آسیب، به دشمنان آسیب برساند. این شخصیت قادر است برای پرتاب کردن دشمنان به آسمان یا کسب موقعیت های بهتر برای از بین بردن دشمنان، لیفت تله کینتیک را احضار کند. لیلا می تواند با احضار روح جیسون، دشمنان را به سوی مرگ بفرستد. بازی Redfall در تاریخ 12 می برای Xbox Series X Xbox Series S، Game Pass و PC منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا انتشار Redfall فاصله داریم، قابل درک است که آرکین می خواهد شخصیت های بازی را برجسته کند، بازی Redfall دارای 4 شخصیت قابل انتخاب است و می توان گفت لیلا الیسون بیشترین توجه را به خود جلب کرد. در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Arkane تریلر جدیدی از بازی را منتشر کرد تا جزئیات بیشتری از لیلا ارائه کند. تیم سازنده همچنین توضیح دادند که چگونه این شخصیت توانایی حرکت اجسام را به دست آورده است.

دانلود فیلم آپارات

وقتی لیلا و جیسون برای تماشای فیلم بیرون می روند، مورد حمله قرار می گیرند. درست زمانی که به نظر می رسید آنها در امان هستند، دو خون آشام ناگهان پیدا می شوند و جیسون برای نجات لیلا خود را قربانی می کند. پس از یک آزمایش پزشکی ناموفق در Aevum Labs، شرکت بیوتکنولوژی مسئول همه‌گیری خون‌آشام‌ها، لیلا اجازه انتقال از راه دور دریافت می‌کند. ظاهراً یک نقص مهلک باعث ظاهر شدن این توانایی ها شده است.

بخوانید  بهترین بازی Left 4 Dead-Like که اخیراً اضافه شده در مقابل حالت PvP

لیلا، شخصیت Redfall پس از یک آزمایش ناموفق در آزمایشگاه Aevum می تواند از مهارت حرکت جسم برای جلوگیری از آسیب و حرکت در محیط استفاده کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر