بهترین بازی Left 4 Dead-Like که اخیراً اضافه شده در مقابل حالت PvP



Anacrusis، یکی از بسیاری از بازی‌های ویدیویی الهام‌گرفته از Left 4 Dead در بازار امروز – اما مسلماً بهترین آنهاست زیرا از توسعه‌دهندگان سابق Left For Dead (L4D) می‌آید که به وضوح می‌دانند چگونه چنین بازی‌ای را ایجاد می‌کنند – Versus Mode در یک آپدیت رایگان جدید اکنون در ایکس باکس و رایانه شخصی موجود است.

درست مانند L4D، حالت Versus در The Anacrusis به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کنترل هیولاهایی را که معمولاً برای حالت‌های PvE رزرو می‌شوند، در دست بگیرند. در مورد بازی تیرانداز علمی تخیلی Stray Bombay، این به معنای بازی به عنوان بیگانگانی مانند Gooper، Spawner، Flasher، Grabber و Brute است.

در حال پخش: جریان زنده دسترسی زودهنگام Anacrusis

تیم‌ها به نوبت سعی می‌کنند با استفاده از روش‌هایی که می‌توان آن‌ها را به‌عنوان «تعریف کرد» مانع از تکمیل یک سطح یکدیگر شوند.عزاداری مجاز استبرای خبره‌های L4D، رابط کاربری بازی به اندازه کافی آشنا خواهد بود، با شخصیت‌های انسانی دشمن که از دیوارها می‌گذرند تا تیم بیگانه در حالی که حملات هماهنگ شده به خدمه Star Trek را برنامه‌ریزی می‌کند، شکار کند.

بازیکنان ایکس باکس و رایانه شخصی به بازی متقابل کامل و برابری پلتفرم دسترسی دارند. بنابراین، این سی و پنجمین به‌روزرسانی به طور همزمان بر روی هر دو پلتفرم نصب شده است. در حالی که بازی هنوز در دسترس است، و حتی حالت Versus نیز مسلماً در حال پیشرفت است، Stray Bombay گفت که می‌خواهند آن را به دست بازیکنان برسانند و با بازخورد بازیکنان به بهبود آن ادامه دهند. بازیکنانی که مایل به ارسال بازخورد هستند می توانند با استفاده از بازی این کار را انجام دهند پروژه Trello.

Anacrusis در اوایل سال 2022 روی ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه شد و خود را در یک زیرژانر پر از بازی‌هایی مانند Back 4 Blood، Darktide و غیره می‌بیند که هر کدام برای تبدیل شدن به وارث تاج و تخت تیراندازی گروه ترک تعاونی 4 مرده رقابت می‌کنند. این بازی که توسط یک تیم کوچک ساخته شده است که شامل نویسنده اصلی Left 4 Dead Chet Faliszek می‌شود، بازی امروز از نقدهای “بیشتر مثبت” در Steam برخوردار است و به نظر شخصی من، مهمترین جنبه یک L4D-like را نشان می‌دهد: یک ریتم خوب.

بخوانید  چگونه با سندباکس متاورس با 24 بیت کسب درآمد کنیم

همچنین بخشی از فروش تابستانی استیم است که نباید آن را از دست بدهید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر