کانال فن Final Fantasy 6 Tactics Mod را ایجاد می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



دقیقاً مشخص نیست که مود Final Fantasy 6 کانر و چلسی دان چه زمانی کامل می شود یا روی چه پلتفرم هایی در دسترس خواهد بود. با این حال، این واقعیت که چنین مدی وجود دارد حداقل به طرفداران این ایده را می دهد که تجربه یک برداشت مدرن تر از یک اسپین آف قدیمی تر Final Fantasy چگونه است. اسکوئر انیکس Tactics: Ogre Reborn را منتشر کرد، سلف معنوی Final Fantasy Tactics، بنابراین شاید بازسازی TFF اصلی آنقدرها هم ایده دور از ذهن نباشد.

ماد Final Fantasy 6 Tactics اکنون دو ویدیو به آن اختصاص داده شده است که یکی از آنها هفته گذشته و دیگری دو ماه قبل منتشر شده است. کانال Connor & Chelsea Dunn همچنین دارای تعداد زیادی ویدیو دیگر مربوط به اصلاح Final Fantasy Tactics است، بنابراین منطقی است که سازنده در نهایت تصمیم گرفت از مهارت های خود برای ادغام آن با یک بازی Final Fantasy دیگر استفاده کند.

در هر دو توصیف ویدیو، کانر و چلسی دان خاطرنشان می‌کنند که بسیاری از اسپرایت‌ها توسط مشارکت‌کنندگان دیگر ایجاد شده‌اند و هنگام به‌روزرسانی پست خود، به درستی به سازندگان اعتبار می‌دهند. علاوه بر این، بخش قابل توجهی از کار روی نقشه توسط یک طراح سطح به نام ArmoredKori انجام شد.

یک بازی با Final Fantasy Tactics به عنوان اسکلت و Final Fantasy 6 به عنوان پوسته را تصور کنید. همانطور که توسط فن RPGیک کانال یوتیوب با عنوان کانر و چلسی دان مادی را به نمایش گذاشتیم که Final Fantasy 6 را به یک بازی Final Fantasy Tactics تبدیل می کند. ویدیوی Connor & Chelsea Dunn شامل مراحل جدید، sprites و مهارت‌ها و تغییرات دیگر است.

بخوانید  به نظر می رسد حباب بازی Live-Service آماده ترکیدن است
تحریریه مجله بازی یک گیمر