نبردهای حماسی و هیجان انگیز را در تریلر جدید فیلم Dune 2 به نمایش بگذارید

فیلم Dune که اکران همزمان در سینما و HBO Max داشت، کار خود را با افتتاحیه 41 میلیون دلاری آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از 4 میلیون و 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد که شامل 1.108 میلیون دلار در شمال می شود. آمریکا و بیش از 292.3 در باکس آفیس بین المللی. فیلم Dune نامزد 9 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و در نهایت برنده 6 جایزه اسکار شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید Dune: Part 2 منتشر شد. امروز برادران وارنر دومین تریلر رسمی فیلم Dune 2 منتشر شد که در آن شاهد تصاویر بیشتری از وقایع این فیلم هستیم. این تریلر بیشتر نبردها و مبارزات حماسی و نهایی این فیلم را نشان می دهد که در آن پل اتریدیس باید مردمان مختلف را برای مبارزه با امپراتوری متحد کند و ایمان او در آن آزمایش خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر هیجان‌انگیز را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلان اسکاشگارد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک کینلی هندرسون، فلورانس پوگ، کریستوفر واکن، لی سیدوکس، آستین باتلر تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوببرخی از بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. دنی ویلنوو وظیفه ساخت فیلم Dune، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Dune 2 بازگشت که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث آنها به ویلنوو کمک کردند تا فیلمنامه این فیلم را بنویسد.

Dune Part 2 قرار است در تاریخ 3 نوامبر اکران شود.

بخوانید  واکنش رئیس ایکس باکس به تعطیلی استودیو

برادران وارنر تریلر جدیدی از بازی Dune: Part 2 منتشر شد که در آن شاهد تصاویر بیشتری از نبردها و رویدادهای این فیلم مورد انتظار هستیم.