چگونه با سندباکس متاورس با 24 بیت کسب درآمد کنیم

در دنیای سندباکس، تعداد زمین ها 166464 قطعه است. با ساخت، ایجاد تجربیات جدید در محیط بازی و تلاش برای کسب درآمد از این دستاوردها، بازیکنان در قالب ارز دیجیتال بومی این پلتفرم، توکن SAND پاداش دریافت خواهند کرد.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

گزارش پایان اطلاعیه

خرید و فروش زمین در متاورس را می توان یکی از روش های اصلی کسب درآمد در sandbox دانست. شاید ساده به نظر برسد، اما اینطور نیست. برای این منظور باید روند خاصی را دنبال کنید و در زمان های مشخص اقدام کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که می توانید یک یا چند قطعه را با قیمت حراج خریداری کنید، می توانید آن را با قیمت بالاتر در زمان دیگری دوباره بفروشید.

Sandbox یکی از معروف ترین متاورس ها است که علاوه بر سرگرمی به بازیکنان امکان کسب درآمد نیز می دهد.

بسیاری حوصله یا زمان کافی برای گذراندن زمان در داخل متاورس سندباکس ندارند و به دنبال سرمایه‌گذاری آسان‌تر و کم‌مناسب هستند. برای آنها سرمایه گذاری مستقیم در ارز دیجیتال Metaverse Sandbox گزینه خوبی است. واقعیت این است که با وجود محبوبیت مفهوم متاورس و تلاش شرکت های بزرگ و کوچک در سراسر جهان برای ارائه دنیای متاورس، در حال حاضر تنها دو پروژه نزدیک به مفهوم متاورس وجود دارد که Sandbox و Dicentraland هستند.

اگر حوصله داشته باشید با ساختن تجربیات جدید مانند ملک در این زمین یا این زمین ها قیمت آنها را چند برابر خواهید کرد. یک شرکت معروف حتی می تواند آن را با قیمتی گزاف خریداری کند!

بخوانید  مبارزه با 3 Lynels به طور همزمان، بدون آسیب | بازی Zelda Tears of the Kingdom

البته، صاحبان زمین در سندباکس برای کسب درآمد مجبور به فروش و انتقال مالکیت نیستند. افرادی که به تازگی وارد این متاورس شده اند، به دلیل نداشتن سرمایه اولیه کافی و یا نیاز به کسب تجربه اولیه برای تصمیم گیری سرمایه گذاری، زمین اجاره می کنند. برای جذب مستاجران بیشتر به زمین خود، بهتر است با طراحی یا خرید دارایی های دیجیتال مختلف و قرار دادن آنها در داخل یا اطراف زمین، آن را جذاب تر کنید.

با خرید و نگهداری یا معامله ارزهای sandbox درآمد کسب کنید

طبق توضیحات سازنده، تمامی کاربران می توانند با طراحی و ساخت سازه ها، کسب و کارها و اشیاء مختلف به توسعه متاورس sandbox کمک کرده و از این کار بهره مند شوند. برای شروع ساختن تجربه سه بعدی منحصر به فرد خود، باید یک قطعه یا تکه های زمین در جعبه شنی داشته باشید. به عبارتی کسب درآمد از بازی sandbox نیاز به سرمایه گذاری و پول اولیه دارد. پس از خرید زمین در Sandbox، بازیکنان می توانند بازی ها، رویدادها یا سایر دارایی های قابل فروش را در آنجا توسعه دهند و درآمد ایجاد کنند. البته برای شروع بازی خرید اجباری نیست و امکان اجاره نیز وجود دارد.

مانند هر پروژه متاورس دیگری، مالکیت دارایی های دیجیتال در Sandbox با استفاده از یک توکن غیر فیزیکی (NFT) تعیین می شود. با کمک نرم افزار VoxEdit می توانید آیتم های مختلفی را به دنیای sandbox اضافه کنید و به صورت NFT به فروش برسانید. این یکی دیگر از رایج ترین راه های کسب درآمد با sandboxing است. خرید و فروش توکن های منحصر به فرد این متاورس در بازار ویژه آن انجام می شود. این کار شامل سه مرحله است:

  • نصب VoxEdit (رایگان)
  • هر نوع دارایی دیجیتال ایجاد کنید
  • دارایی مورد نظر را به بازار رسمی اضافه کنید
بخوانید  بازی Suicide Squad پس از عرضه آفلاین خواهد شد

Sandbox به شما این امکان را می دهد تا بازی هایی را در داخل این متاورز ایجاد کنید و از آنها کسب درآمد کنید. برای این کار باید اپلیکیشن Game Maker را نصب کرده و از آن برای طراحی استفاده کنید. سپس بازی ایجاد شده را به sandbox Metaverse وارد کرده و سایر بازیکنان را به بازی دعوت کنید. اگر دستاورد شما واقعاً سرگرم کننده باشد، توکن های SAND کسب خواهید کرد.

با ایجاد و فروش دارایی های دیجیتال در Sandbox درآمد کسب کنید

بنابراین خرید ارز دیجیتال سندباکس این تنها راه سرمایه گذاری در این متاورز نیست و راه های دیگری نیز برای کسب سود وجود دارد. در این مقاله به روش های کسب درآمد از sandbox می پردازیم.

واقعیت این است که با جست و جو در میان بازی های Play To Earn، هیچ گزینه ای را پیدا نمی کنید که با وجود عدم نیاز به سرمایه اولیه، درآمد بالایی برای شما به همراه داشته باشد. بازی هایی مانند Oxy Infinity و Sandbox در واقع یک سیستم اقتصادی ایجاد کردند که در آن پول در گردش است. حالا این پول باید ابتدا توسط بازیکنان تزریق شود. در ادامه، هر فردی که عملکرد بهتری داشته باشد، سهم بیشتری از اقتصاد بازی سندباکس خواهد داشت.

در نگاه اول، گرافیک سندباکس ممکن است پایین و بسیار ابتدایی به نظر برسد، اما در پس این ظاهر دنیایی شگفت انگیز و کاملا تعاملی نهفته است. امکان کسب درآمد از sandbox تنها با بازی تجربه ای کاملا متفاوت برای شما خواهد بود.

کسب و کار بازی Metaverse

بازی های sandbox

راه های کسب درآمد با بازی sandbox

به همین دلیل، در فضای متاورس، توکن SAND بدون شک یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که هر کسی می تواند انجام دهد. با توجه به وضعیت اقتصاد جهانی و بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت نزولی (نزولی)، توکن SAND نسبت به اوج تاریخی خود به قیمت های بسیار مناسبی رسیده است و به گفته بسیاری از تحلیلگران، فرصت مناسبی برای خرید آن فراهم شده است.

بخوانید  10 بازی پرفروش نینتندو سوییچ در تمام دوران

برای کسب درآمد، Sandbox راه های مختلفی را برای بازیکنان ارائه می دهد. در ادامه متداول ترین تکنیک های کسب درآمد از بازی سندباکس متاورس را ذکر خواهیم کرد.

با ایجاد یک بازی در قلب بازی sandbox درآمد کسب کنید!

قیمت‌ها در این بازار بر اساس توکن SAND تعیین می‌شوند، بنابراین ارزش دلاری آن‌ها ممکن است هر از چند گاهی در نوسان باشد. پس هنگام قیمت گذاری به این نکته توجه کنید.

با خرید و فروش زمین و املاک در متاورس سود کسب کنید جعبه شنی