شایعه: کاهش تقریبا 20 درصدی تولید هدست های واقعیت مجازی PSVR2 برای سال 2023

زمان زیادی از عرضه رسمی هدست PSVR2 در بازار جهانی نگذشته است. این دستگاه در ابتدای اسفند ماه سال گذشته در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفت. با این حال، برخی منابع ادعا می کنند که سخت افزار مورد بحث تاکنون شروع چندان هیجان انگیزی نداشته است. گزارشی که چند روز پیش منتشر شد ادعا کرد که تا کنون تنها حدود 270000 هدست PS VR2 فروخته شده است.

هدست واقعیت مجازی PSVR 2

این تحلیلگر گفت: با توجه به این آمار، ممکن است کاهش قیمت این محصول اجتناب ناپذیر باشد. PlayStation VR2 اکنون با قیمت به قیمت 549.99 دلار آمریکا به فروش می رسد. اخیرا مینگ چی کو که به عنوان یک منبع موثق برای اخبار اپل شناخته می شود نیز شایعه ای را مطرح کرده است.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ضمن اینکه باید گفت این اولین بار نیست که چنین شایعاتی به گوش می رسد. به عنوان مثال، چندی پیش گزارش شد که سونی تعداد مورد انتظار برای عرضه اولیه PSVR2 را به دلیل پیش فروش ضعیف به نصف کاهش داده است. سونی در گذشته این اطلاعات را تکذیب کرده بود.

طبق آخرین اخبار دنیای بازی، وی معتقد است با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، به نظر می رسد سونی رویکرد خود را به PSVR2 تغییر داده و سرعت تولید آن را کاهش خواهد داد. به گفته مینگ چی کو، سونی برنامه تولید پلی استیشن VR2 در سال 2023 را حدود 20 درصد کاهش داده است. همانطور که احتمالا می دانید دوستان یک گیمر قبل از عرضه این هدست، گزارش های تایید نشده ای مدعی شده بود که این شرکت ژاپنی قصد دارد تا پایان اسفندماه 2 میلیون دستگاه از این هدست تولید کند.

بخوانید  تصاویر دوربین مدار بسته زیر نور ستارگان؛ تکنولوژی کمتر دیده شده از نگاه دوربین مارکت

یکی از منابع آگاه شرکت اپل گفت که به دلیل استقبال کم کاربران از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2، برنامه های سونی برای تولید آن در سال 2023 تقریباً 20 درصد کاهش یافته است.