یونیورسال باس می گوید Super Nintendo World یک “انقلاب” برای پارک است



استودیوی یونیورسال هالیوود در تاریخ 17 فوریه Super Nintendo World – جاذبه ای با تم نینتندو در پارک موضوعی را افتتاح می کند، و یکی از مدیران ارشد یونیورسال استودیو گفته است که این یک “تغییرگر بازی” خواهد بود. جان کورفینو، معاون خلاق یونیورسال، جان کورفینو و تام مهرمن، رئیس و مدیر عامل یونیورسال پارک ها و استراحتگاه ها، حاشیه اقیانوس آرام، این و موارد دیگر را با ضرب الاجل.

مهرمن گفت: “ورود Super Nintendo World به یونیورسال استودیو هالیوود تعهد ما را به گسترش گزینه های سرگرمی فراتر از ویژگی های سنتی فیلم و تلویزیون و پرورش مناطق جدید و دست نخورده ای که برای نسل های آینده جذاب خواهد بود، تقویت می کند.” ما خوشحالیم که از Super Nintendo World در پارک موضوعی خود استقبال می کنیم و سطح کاملاً جدیدی از تجربیات تعاملی و همه جانبه را برای مهمانان خود به ارمغان می آوریم و نمی توانیم منتظر باشیم تا آنها این سرزمین را تجربه کنند.”

در بیانیه‌ای که در ماه دسامبر منتشر شد، یونیورسال عناصر «بازی‌شده» پارک را از طریق باندهای Power-Up یا مچ‌بندهایی که با اپلیکیشن یونیورسال استودیو هالیوود همگام‌سازی می‌شوند به اشتراک گذاشت تا «تجربه مهمان در کشور را تقویت کند و فعالیت‌های تعاملی متعدد آن را افزایش دهد». . به عنوان مثال، این ابزار پوشیدنی به مهمانان این امکان را می‌دهد تا پس از برنده شدن در چالش‌های مختلف، سکه‌های دیجیتالی جمع‌آوری کرده و کلیدها را به دست آورند، که «تجربه حرکتی در زمین را بیشتر می‌کند و مهمانان را در دنیای منحصر به فرد سوپر غوطه‌ور می‌کند. به بلوک های خود در سراسر زمین ضربه بزنید. مهمانی همچنین یک Amiibo است، به این معنی که می تواند با Nintendo Switch شما تعامل داشته باشد.

بخوانید  کانگ به عنوان یک تهدید خطرناک در تصویر جدید Ant-Man 3

کورفینو اضافه کرد که در حالی که او می‌داند که اصطلاح «گیمیفیکیشن» اغلب برای برجسته کردن سواری‌های تعاملی استفاده می‌شود، سواری‌های Super Nintendo World با موضوع Mario Kart این اصطلاح را بیشتر پیش خواهند برد. برای مثال، تیم خلاق Mario Kart: Bowser’s Challenge، بازی را به گونه‌ای تغییر داده است که «به صورت تخیلی عناصر تعاملی عالی را که دهه‌ها در بازی‌های نینتندو وجود داشته‌اند، زنده کرده و آن‌ها را در دنیای واقعی قانع‌کننده می‌سازد. … این واقعاً یک انقلاب است. ما.”

شرکت کنندگان باید منتظر بمانند و ماه آینده ببینند که واقعاً چه معنایی دارد – و این تازه شروع هیاهوی امسال است که منجر به اکران فیلم Super Mario Bros در 7 آوریل می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر