کانگ به عنوان یک تهدید خطرناک در تصویر جدید Ant-Man 3

جاناتان میجرز در نقش کنگ فاتح روی تخت در Ant-Man and The Wasp: Quantumania

پل راد در نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) اوانجلین لیلی به عنوان هوپ پیم (زنبور)، مایکل داگلاس مثل هنک پیم، میشل فایفر مثل جانت ون داین، کاترین نیوتن در نقش لنگ، جاناتان میجرز مانند کانگ فاتح، کوری استول مانند MODOK، داوود داسمالچیان در نقش وب، پارک رندال مثل جیمی وو، بیل موری مانند لرد کرایلر، کیتی اوبرایان در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر آنها در نقش Quaz جزو بازیگرانی هستند که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ظاهر شدند.

تصویر جدیدی از Ant-Man and The Wasp: Quantumania با حضور کانگ فاتح منتشر شده است.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ 17 فوریه اکران شود. پیتون روزوکارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man فیلم Ant-Man 3 را بر اساس فیلمنامه ای از جف لاونزنویسنده و تهیه کننده سریال ریک و مورتی عهده دار این کار بود

صبح سه شنبه گذشته تریلر جدید Ant-Man and The Wasp: Quantumania منتشر شد منتشر شد که این تریلر توانست توجه طرفداران دنیای سینمایی مارول را به خود جلب کند و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. مجله Empire شماره جدید خود را به فیلم Ant-Man 3 اختصاص داده است و به همین منظور تصویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که در آن شاهد حضور کانگ فاتح با بازی جاناتان میجرز هستیم:

جلد شماره دوم مجله امپایر برای Ant-Man and The Wasp: Quantumania

کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول در مصاحبه ای با Empire گفت که Kong the Conqueror نوع دیگری از شرور است که نه تنها تهدیدی برای قهرمانان مارول است، بلکه حتی با او نیز در تضاد است، و آن را برای خط داستانی چندجهانی مناسب می کند. . پیتون رید، کارگردان Ant-Man و The Wasp: Quantumania نیز می گوید کانگ تنوع، درگیری و درگیری واقعی را به دنیای سینمایی مارول اضافه خواهد کرد.

بخوانید  آمار هزینه برای کاربران فروشگاه Epic Games در سال 2023 خیره کننده بود

علاوه بر این، Empire دو تصویر روی جلد اختصاصی منتشر کرده است که طراحی فیلم Ant-Man و The Wasp: Quantumania را نشان می دهد، همانطور که انتظار می رفت، در یک تصویر شخصیت های اصلی فیلم و در تصویر دوم تصویری از فیلم را مشاهده می کنیم. Ant-Man 3 قابل مشاهده است. در زیر می توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

جلد شماره یک مجله امپایر برای Ant-Man و The Wasp: Quantumania