کارگران QA در استودیوهای ZeniMax به بزرگترین اتحادیه در صنعت بازی تبدیل شده اند

افسران QA در استودیو Bethesda و ZeniMax با اکثریت قاطع به تشکیل اتحادیه با کارگران ارتباطات آمریکا رای دادند و ZeniMax Workers United را به بزرگترین اتحادیه بازی های ویدیویی تایید شده در ایالات متحده و اولین واحد مذاکره رسمی در مایکروسافت تبدیل کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



در یک بیانیه مطبوعاتیویکتوریا بانوس، تستر ارشد صدای QA، گفت که اتحادیه حدود 300 کارمند به دنبال پایان دادن به دوره های ناگهانی بحران، پرداخت ناعادلانه و کمبود فرصت های رشد در شرکت است.

سال خوب! ما اتحادیه خود را بردیم!

— ZeniMax Workers United – CWA (@ZeniMaxWorkers) 3 ژانویه 2023

چندین گروه اکتیویژن بلیزارد، از جمله کارگران تضمین کیفیت در بلیزارد آلبانی و ریون سافت‌ور، اتحادیه‌هایی را در پی شکایتی در ایالت کالیفرنیا مبنی بر داشتن فرهنگ کاری «پسر فرت» در اکتیویژن بلیزارد تشکیل داده‌اند. این دو اتحادیه به طور داوطلبانه توسط اکتیویژن بلیزارد به رسمیت شناخته نشدند و در عوض از طریق انتخابات رسمی هیئت ملی روابط کار تشکیل شدند. اخیراً، توسعه دهندگان یک استودیوی مستقل سابق به توسعه دهندگان World of Warcraft تبدیل شدند پرولتاریا اعلام کرده است که به دنبال تشکیل اتحادیه نیز خواهد بود.

بخوانید  Hearthstone به محبوبیت جعبه های غارت کمک کرد، سپس واکنش های منفی را از بین برد

شرکت مادر ZeniMax، مایکروسافت، به طور داوطلبانه اتحادیه را به رسمیت شناخته است و ZeniMax Workers United اکنون به دنبال مذاکره برای اولین قرارداد خود با غول فناوری است. مایکروسافت سال گذشته اعلام کرد که متعهد به “رویکردهای خلاقانه و مشارکتی با اتحادیه ها” است و این شرکت با عدم مقاومت در برابر تلاش های کارمندان برای تشکیل اتحادیه به حقوق کارگران احترام می گذارد. در یک پست وبلاگی، برد اسمیت، رئیس مایکروسافت، نوشت که این شرکت “متعهد به رویکردهای مشترک است که تصمیم گیری آگاهانه و استفاده از حق قانونی خود را برای کارمندان ما آسان تر می کند. “

علاوه بر این، مایکروسافت سال گذشته یک قرارداد بی‌طرفی کارگری با کارگران ارتباطات آمریکا امضا کرد که 60 روز پس از پایان خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard توسط این شرکت، اجرایی می‌شود که پیوستن به اتحادیه‌ها را برای کارکنان Activision آسان‌تر می‌کند. کمیسیون تجارت فدرال در حال حاضر از مایکروسافت در تلاش برای جلوگیری از خرید شکایت می کند و ادعا می کند که Activision Blizzard مایکروسافت را به یک رقیب بسیار قوی در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل می کند.