جیمز کوردن شایعه شرکت در تست بازیگری برای ارباب حلقه ها را تایید کرد

جیمز کوردن، که شاید بیشتر برای نمایش دیر هنگام با جیمز کوردن شناخته می‌شود، همچنین بازیگری است که در فیلم‌هایی مانند Into the Woods و Cats ظاهر شده است. کوردن در مصاحبه‌ای جدید شایعه‌ای را تایید کرد که می‌گفت او برای فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون تست بازیگری داده بود، اما آنقدرها هم خوب پیش نرفت.

کوردن این نقش را دریافت نکرد، اما او گفت که این مانع از تماشای و لذت بردن از فیلم های ارباب حلقه ها نشد. او گفت: من این فیلم ها را خیلی دوست دارم.

در مورد کوردن، او در اواخر سال جاری از برنامه آخر شب خود در شبکه سی‌بی‌اس، نمایش دیرهنگام با جیمز کوردن، بازنشسته می‌شود. آخرین قسمت برای اواسط سال 2023 برنامه ریزی شده است.

فیلمبرداری این سریال محبوب با استوارت تاونسند در نقش آراگورن آغاز شد، اما در اوایل فیلمبرداری ویگو مورتنسن جایگزین او شد.

کوردن نوار تستی ضبط کرد که در آن لهجه کامل سم را انجام داد و آهنگ محبوب سام، “آقای فرودو” را خواند. کوردن گفت که دو بار به او زنگ زدند، اما هرگز جلوتر نرفت. ویدئوی تست و سایر جزئیات در مورد برداشت او از سم بدیهی است که مخفی نگه داشته می شود، زیرا کوردن در طول مصاحبه تمایلی به اشتراک گذاری جزئیات بیشتر نداشت.

نقش ساموایز در نهایت به شان آستین رسید که در فیلم The Goonies و Rudy بازی کرد قبل از اینکه ارباب حلقه‌ها را در نقشی تعیین‌کننده حرفه‌ای به ارباب آورد. نیکلاس کیج و دنیل دی لوئیس در نقش آراگورن، پاتریک استوارت و شان کانری در نقش گندالف و جیک جیلنهال در نقش فرودو دیگر بازیگرانی هستند که برای ایفای نقش در ارباب حلقه ها تلاش کردند یا در نظر گرفته شدند.

بخوانید  پیش‌ثبت‌نام Final Fantasy 7 Ever Crisis امروز آغاز می‌شود، نسخه بتا بسته شده در راه است

صحبت با جاش هورویتز در پادکست شاد غمگین گیجکوردن تایید کرد که امتحانش برای Samwise Gamgee یکی از اولین تست های بازیگری او بود. چطور بود؟ کوردن با صراحت گفت: خوب نیست.

کوردن گفت: “همه در لندن برای The Lord of the Rings تست دادند – همه. من برای Samwise تست دادم.”

مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها در سال 2024 با انیمیشن جنگ روهیریم ادامه خواهد یافت. فصل دوم حلقه های قدرت نیز در دست ساخت است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر