جیمز مارسدن می‌خواهد Westworld بتواند داستان را کامل کند.



جیمز مارسدن، بازیگر وست ورلد، همان احساسی را دارد که طرفداران درباره لغو نمایش احساس می‌کنند: ناامید. او اخیراً نظرات خود را در مورد سرنوشت سریال HBO به اشتراک گذاشته و حتی امیدوار است در آینده راهی برای پایان دادن به آن وجود داشته باشد.

صحبت کنید سنگ نوردمارسدن از پایان یافتن Westworld بعد از فصل 4 ابراز ناراحتی کرد. من هرگز بدون سپاسگزاری در مورد هیچ یک از تجربیاتم صحبت نمی کنم، اما خیلی خوب بود که بتوانیم داستانی را که می خواستیم کامل کنیم، کامل کنیم.

مارسدن یکی از بازیگران ثابت سریال Westworld برای دو فصل اول سریال بود. او پس از اینکه در فصل سوم ظاهر نشد، برای فصل 4 بازگشت. شخصیت او، تدی، میزبان Sweetwater بود.

HBO در نوامبر Westworld را لغو کرد، که به این معنی است که فصل آخر اتفاق نخواهد افتاد. افزودن نمک به زخم، برادران وارنر. دیسکاوری همچنین سریال علمی تخیلی را از HBO Max بیرون کشید.

مارسدن، به نوبه خود، لجستیک تجاری پشت لغو وست ورلد را تایید کرد، اما امیدواری برای ادامه آن در آینده داشت. او گفت: “من کاملاً درک می کنم که این یک نمایش گران است و نمایش های بزرگ باید تماشاگران زیادی داشته باشند تا ارزش هزینه را داشته باشند. فقط ای کاش بیش از یک موفقیت مالی بود.”

“اما چه کسی می داند، شاید دنیایی وجود داشته باشد که بتوان به نحوی به این موضوع پایان داد. شاید این فقط یک خیال بافی باشد، زیرا می دانم که ما قصد داشتیم آن را آنطور که می خواهیم تمام کنیم.”

بخوانید  علت مرگ متیو پری؛ کتامین چیست و چه عوارضی دارد؟

Westworld در سال 2016 از شبکه HBO ساخته جاناتان نولان و لیزا جوی برای اولین بار پخش شد. در این سریال ایوان ریچل وود، جفری رایت، اد هریس، تاندیو نیوتن، تسا تامپسون، آنتونی هاپکینز، آنجلا سارافیان و آرون پل نیز ایفای نقش کردند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این نمایش، بررسی GameSpot’s Westworld: Season 4 را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.