گیفت کارت ارزان و تحویل فوری در ipin بخرید


«آی پینز» در این مطلب با ارائه انواع گیفت کارت با قیمت ارزان به معرفی خدمات خود پرداخت.

وب سایت ipins عرضه کننده و توزیع کننده کلیه گیفت کارت ها در بازار آنلاین و تحویل سریع است که به خرید و فروش هدایا با قیمت پایین می پردازد. شما می توانید با توجه به نیاز خود گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و گیفت کارت را با بهترین قیمت خریداری کنید. سود محصولات را تا حد امکان کاهش داده ایم تا قیمت گیفت کارت ارزان شود.

می توانید گیفت کارت های محبوب مانند iTunes Gift Card، Google Play، PlayStation، Xbox، Spotify، Steam، Skype، Razer Gold، Battlenet، Roblox، Pubg Mobile، Gamepass، Mastercard و غیره را خریداری کنید.

تو با گیفت کارت از ipin بخرید شما می توانید هر گونه پرداختی را در پلتفرم های مختلف به راحتی و بدون نیاز به کارت های دیگر انجام دهید. پرداخت های درون برنامه ای، خرید و شارژ iCloud، خرید بازی روی کنسول های بازی مختلف از جمله پرطرفدارترین پرداخت هایی است که کاربران با کارت های هدیه انجام می دهند.

تمامی محصولات موجود در ipin به صورت کاملا قانونی و رسمی به مشتریان عزیز ارائه می شود.

گیفت کارت پلی استیشن بخرید

گیفت کارت پلی استیشن (پلی استیشن) یک روش شارژ مجدد حساب کاربری شبکه پلی استیشن (PSN) است که به شما امکان می دهد محتوا و خدمات ارائه شده توسط Sony را در دستگاه پلی استیشن با استفاده از اعتبار کارت خریداری کنید.

این محصول دارای انواع مختلفی است که به شما معرفی می کنیم:

  • شبکه پلی استیشن: اغلب برای شارژ حساب کاربری یا خرید آیتم ها و بازی ها استفاده می شود.
  • پلی استیشن پلاس: برای بازی های آنلاین استفاده می شود و امکانات ویژه ای نیز دارد.
بخوانید  سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima اعلام شد

برای این منظور می توانید به صفحه مراجعه کنید گیفت کارت پلی استیشن بخرید دیدن.

گیفت کارت اپل آیتونز بخرید

Apple itunes Gift Card/Apple Codes به خرید کالاها و خدمات از Apple Store اشاره دارد که برای خرید در App Store، Apple TV، Apple Music، iTunes، Apple Arcade، Apple Store App، apple.com و Apple Store استفاده می شود.

می‌توانید گیفت‌کارت‌های اپل را شارژ کنید یا در هر زمانی فوراً به حساب اپل خود پول اضافه کنید. پس از آن، می‌توانید از موجودی خود برای پرداخت محصولات اپل، لوازم جانبی، برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، iCloud و هر آنچه که آن را می‌نامید استفاده کنید.

می توانید به راحتی کارت هدیه خود را در iPhone، iPad، iPod touch خود شارژ کنید، کد 16 رقمی خود را پیدا کنید، سپس در iPhone، iPad یا iPod touch خود به App Store بروید، برنامه را باز کنید، بخشی به نام Tap Today را پیدا کنید. در پایین صفحه، در بالای صفحه، روی دکمه ورود به سیستم یا عکس خود ضربه بزنید. می‌توانید «Redeem Gift Card/Code» را انتخاب کنید. سپس می توانید از بسته خود لذت ببرید.

خرید گیفت کارت استیم

VALVE، صاحب بازی های معروفی مانند Counter Strike از سیستم STEAM پشتیبانی می کند. در نظر داشته باشید که تمامی شرکت های بازی سازی در تمامی کشورها این شبکه را می شناسند و بازی های خود را به صورت آنلاین برای فروش قرار می دهند و یا بازی ها را دانلود کرده و در سرورهای آن ارائه می کنند. بسته به کشور مورد نظر، انواع مختلفی از گیفت کارت استیم وجود دارد برای خرید گیفت کارت استیم ترکیه و سایر کشورها می توانید به سایت آی پینز مراجعه کنید و با کمترین قیمت خرید کنید.

بخوانید  زمان انتشار God of War Ragnarok برای کامپیوتر لو رفت

گیفت کارت گوگل پلی بخرید

همانطور که از نام آن پیداست، گیفت کارت گوگل پلی یک گیفت کارت گوگل است که می توان از آن برای هدیه دادن یا استفاده شخصی برای خرید در بازار گوگل پلی استفاده کرد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت فروشگاه Google Play خود بروید و گزینه redeem code را در سمت چپ صفحه انتخاب کنید، سپس روی گزینه “Redeem” در منوی کناری کلیک کنید تا کد خود را وارد کنید. در مرحله بعد باید کد کارت خود را وارد کنید. تأیید کنید که می‌خواهید کد را بازخرید کنید.

نکته مهم برای کاربران ایرانی و مشکلاتی که در هنگام خرید این محصول با آن مواجه بودند در سال 1392 برطرف شد و تمامی افرادی که از نسخه مارکت استفاده می کردند به صورت خودکار به نسخه گوگل پلی آپدیت شدند. در نهایت با لغو ممنوعیت توسط گوگل، این محصول بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است. علاوه بر این، به‌روزرسانی «نرم‌افزار سرویس Google Play» نصب و اجرای نرم‌افزار آن را آسان‌تر می‌کند.

کارت هدیه بخر

برای خرید گیفت کارت ارزان و تحویل فوری می توانید به سایت ایپینز به آدرس ipinz.ir مراجعه کنید و در اولین خرید خود از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر