به‌روزرسانی PS5 و PS4 اکنون به صورت زنده انجام می‌شود، کار زیادی انجام نمی‌دهد



به‌روزرسانی‌های میان‌افزار جدید اکنون برای کنسول‌های PS5 و PS4 در دسترس هستند، و با توجه به یادداشت‌های پچ، این اصلاحات جدید چیزهای بیشتری را اضافه می‌کنند – شگفت‌انگیز! – پایداری سیستم در هر دو کنسول. “این به روز رسانی نرم افزار سیستم عملکرد سیستم را بهبود می بخشد”، بسیار مختصر 10.70 (PS4) و 23.01-07.60.00 (PS5) یادداشت های پچ را بخوانید.

آخرین به روز رسانی بزرگ سونی برای PS5 به ماه مارس باز می گردد، زمانی که ادغام Discord، پشتیبانی از VRR با وضوح 1440p و چندین ویژگی کیفیت زندگی کوچکتر به سیستم اضافه شد. از آن زمان، این کنسول به‌روزرسانی‌های معمول پایداری سیستم را دریافت کرده است و هنوز مشخص نیست که بروزرسانی بزرگ بعدی برای PS5 شامل چه مواردی می‌شود.

در مقام مقایسه، PS4 از زمانی که PS5 وارد صحنه شد، شاهد کاهش سرعت به روز رسانی سیستم عامل بوده است. اکتبر 2020 تغییراتی را در ویژگی‌های Party و Message موجود در به‌روزرسانی 8.0 ایجاد کرد، به‌روزرسانی 8.50 آوریل 2021 بازی متقاطع را بین پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 فعال کرد، و به‌روزرسانی 9.0 سپتامبر 2021 یک مشکل اساسی را برطرف کرد که باعث می‌شد کنسول‌های PS4 Pro نتوانند بازی کنند. از آن زمان تاکنون، سونی چهار به‌روزرسانی در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است، تنها یک به‌روزرسانی در سال ۲۰۲۲ و تاکنون تنها یک به‌روزرسانی در سال ۲۰۲۳ برای PS4 منتشر کرده است.

سال خوبی برای سونی بود، زیرا پس از مقابله با کمبود سهام در سال‌های اولیه چرخه عمر PS5، این کنسول اکنون فروش بسیار خوبی دارد. این سیستم 6.3 میلیون دستگاه اضافی را در دوره ژانویه تا مارس ارسال کرد تا مجموع فروش PS5 را تا 28 آوریل به 38.4 میلیون برساند. سونی همچنین PS5 gatekeeper را در ماه دسامبر راه اندازی خواهد کرد و پیش خرید دستگاه 90 دلاری از 21 جولای آغاز خواهد شد.

بخوانید  مرجع کارت گرافیک چینی MTT S80; یک رقیب ضعیف برای RTX 3060

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر