مرجع کارت گرافیک چینی MTT S80; یک رقیب ضعیف برای RTX 3060

اما Moore Threads MTT S80 عملکرد متغیری را در تست‌های بنچمارک شبیه‌ساز نشان داد، جایی که گاهی قوی‌تر از RTX 3060 است و گاهی اوقات به طور قابل‌توجهی با شکست مواجه می‌شود. عملکرد بازی آن نیز عالی نیست و به دلیل کاهش مقیاس ضعیف در رزولوشن پایین، در رزولوشن 4K بهتر از 1080p عمل می کند. با این حال، MTT S80 می تواند بازی های ورزشی محبوب را با نرخ فریم بالای 100 و وضوح 4K اجرا کند.

Moore Threads بر قدرت بازی کارت گرافیک MTT S80 زیر خط کشیده شده و برای این منظور آخرین نسخه نرم افزار PES یا Perfect Experience System را به عنوان مرکز کنترل این نقشه ارائه می دهد که از طریق آن می توانید اپراتورهای مختلف را سفارشی کنید و درایورهای آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

بنچمارک مور Threads MTT S80

این کارت از اسلات PCIe 5.0 x16 استفاده می کند دارای پهنای باند 128 گیگابایت بر ثانیه و 16 گیگابایت حافظه GDDR6 استفاده می شود. در مورد خروجی های نمایشگر باید به 3 پورت DisplayPort 1.4a و یک پورت HDMI 2.1 اشاره کنیم.

این دومین مدل از کارت گرافیک های سری MTT S است که S60 معرفی شده است. این کارت بسیار ضعیف تر از MTT S80 بود و تنها 6 ترافلاپس قدرت پردازش گرافیکی را ارائه می کرد. این نشان می دهد که Moore Threads با چه سرعتی در طراحی پردازنده های گرافیکی خود پیشرفت می کند. در مراسم ارائه کارت گرافیک جدید Moore Threads اعلام شد که مدل جدید از نظر DirectX 3.4 برابر سریعتر از محصول قبلی است و این تفاوت در OpenGL به 5 برابر می رسد.

بخوانید  چگونه اکو مارول می‌توانست به‌طور عالی Daredevil: Born Again را راه‌اندازی کند
لازم به ذکر است که این کارت تاکنون تنها 60 بازی را پشتیبانی می کند که اکثر آنها چینی هستند. به طور کلی از بازی های بالاتر از DX9 پشتیبانی می کند بسیار کم است اما گفته می شود در آینده وضعیت بهتر خواهد شد. وضعیت فعلی خلبانان نیز چندان جالب نیست. در ادامه تصویری از بازی های پشتیبانی شده توسط این کارت یا مواردی که در آینده اضافه خواهند شد را مشاهده خواهید کرد.

بنچمارک مور Threads MTT S80

این کارت از DirectX و OpenGL API پشتیبانی می کند، اما سازنده مشخص نکرده است که از کدام نسخه استفاده می کند. نکته مهم دیگر این است که MTT برای تعدادی از بازی ها مانند Crossfire، League of Legends و Diablo 3 به علاوه Minecraft و Need For Speed ​​Hot Pursuit بهینه شده است.

برای مثال نرخ فریم در بازی League of Legends در رزولوشن 4K به 128 فریم در ثانیه می رسد و در بازی CrossFire این نرخ فریم به 165 فریم در ثانیه می رسد. این نقشه بازی Street Fighter IV را نیز بازی می کند در وضوح 4K با سرعت 87 فریم در ثانیه اجرا می شود. البته این بازی ها نیازی به پردازنده گرافیکی قدرتمند ندارند و بازی های سنگین تر حتی با رزولوشن 1080p شرایط را برای MTT S80 بسیار سخت می کند.

کارت گرافیک Moore Threads MTT S80

بازی های پشتیبانی شده از MTT S80

کارت گرافیک MTT S80 Moore Threads اولین پردازنده گرافیکی بومی چین است که به طور خاص برای بازی طراحی شده است و دارای استانداردها و قابلیت های مدرن است. پردازنده گرافیکی این کارت از 4096 هسته MUSA با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز بهره می برد تا 14.4 ترافلاپس قدرت پردازش گرافیکی را در اختیار کاربر قرار دهد. اگرچه این برد برای اهداف بازی طراحی شده است، اما همچنان می توان از آن برای رندر سه بعدی و پردازش هوش مصنوعی استفاده کرد.

بخوانید  تعداد بازیکنان Street Fighter 6 از مرز یک میلیون نفر گذشت

Moore Threads MTT S80 به عنوان اولین کارت گرافیک گیمینگ چین، بازی های eSports را با وضوح 4K با سرعت 100 فریم در ثانیه اجرا می کند، اما در مقابل RTX 3060 ناموفق