چگونه اکو مارول می‌توانست به‌طور عالی Daredevil: Born Again را راه‌اندازی کند



هشدار: این شامل اسپویلر برای اکو است.

مارول ممکن است کمی بیشتر از آنچه در نمایش اخیراً منتشر شده اش، اکو می بینیم، انجام داده باشد. در طول صحنه تیتراژ قسمت آخر آن، یک کینگ پین شکست خورده را می بینیم که در حال تماشای گزارش خبری دو نفر است که در مورد چگونگی انتخاب شهردار نیویورک صحبت می کنند. در پایان صحنه، به طور تلویحی گفته می شود که ویلسون فیسک وارد رقابت می شود و تلاش می کند برای شهرداری نامزد شود.

در کمیک های مارول، یک قوس داستانی اصلی به نام سلطنت شیطان با اقتباس اکو از ویلسون فیسک که به دنبال قدرت از طریق ابزارهای سیاسی است، همسو می شود. در شش شماره که توسط چیپ زدارسکی در سال 2021 نوشته شده است، فیسک شهردار نیویورک می شود و با انجام این کار، ابرقهرمانان را ممنوع می کند. برای اجرای این قانون، فیسک ابرشرورها را منصوب می‌کند و قدرتمندترین قهرمانان زمین را مجبور به مخفی کردن می‌کند. با پیشروی داستان، فاش می شود که فیسک توانسته مردم را متقاعد کند که به او و لوایحش به روش های مشکوک رأی دهند. این در نهایت منجر به درگیری بزرگی بین انتقام جویان می شود که در آن زمان تا حدی توسط Daredevil رهبری می شوند و Fisk که توسط ارتش شرور خود حمایت می شود.

این نه تنها یک داستان مهم در دنیای کامیک اصلی مارول است، بلکه این امید را به وجود می‌آورد که دیگر شخصیت‌های نتفلیکس مارول نیز در MCU ظاهر شوند. علاوه بر بازی Daredevil در این قوس داستانی خاص، چندین قهرمان خیابانی دیگر نیز نقش های حیاتی را ایفا می کنند. تایید شده است که جان برنتال نقش خود را در نقش The Punisher در سریال آینده Daredevil: Born Again بازی خواهد کرد. علاوه بر بازگشت برنتال، این موضوع نیز تایید شد ویلسون بتل در نقش بولسی بازخواهد گشت. بر اساس داده های اخیر رفع نشتیالدن هنسون و دبورا آن وول نیز برای ایفای نقش های خود در نقش فاگی نلسون و کارن پیج شناخته می شوند.

بخوانید  Focus Entertainment تغییر نام می دهد

با بازگشت بسیاری از بازیگران سابق نتفلیکس مارول، شاید دور از ذهن نباشد که لوک کیج، جسیکا جونز و آیرون فیست (دنی رند) در آینده به نوعی در سریال ظاهر شوند، زیرا هر کدام نقش خاصی در این سریال دارند. داستان. ضرری ندارد که همه نمایش های مربوطه آنها و The Defenders به ​​طور رسمی در MCU تبدیل به قانون شده اند.

اگرچه این ممکن است آرزویی باشد، اقتباس از این داستان همچنین می‌تواند به عنوان یک راهنما برای اقتباس لایو اکشن از مرد عنکبوتی مایلز مورالس باشد – عمدتاً به این دلیل که در Devil's Reign، دو مرد عنکبوتی نقش‌های مهمی را در این فیلم بازی می‌کنند. داستان، هیچ یک از آنها پیتر پارکر نیستند. بر اساس پایان فیلم Spider-Man: No Way Home، دیزنی به وضوح اعلام کرده است که علاقه مند به معرفی مایلز به MCU است، زیرا به طور مداوم به طرفداران اجازه می دهد تا حدس و گمان کنند و ارتباط بین تخم مرغ های عید پاک باقی مانده توسط استودیو ایجاد کنند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که سری آینده Daredevil در Disney+ برگرفته از یک داستان معروف Daredevil است که در دهه 80 توسط فرانک میلر به نام Born Again نوشته شد. در این سریال ویلسون فیسک هویت مخفی دردویل را کشف می کند. مرداک پس از فهمیدن اینکه او کیست، مجبور می شود در خیابان ها زندگی کند، زیرا او مملو از اضطراب است و دائماً از روی شانه هایش نگاه می کند. تنها بر اساس عنوان، واضح است که داستان Born Again اثر فرانک میلر تأثیری بر این مجموعه خواهد داشت، اما بر اساس پایان اکو و برخی مسائل کلیدی که در Devil's Reign رخ داد، ممکن است سری بعدی سعی کند هر دو را اقتباس کند. قوس های روایی به عنوان یک داستان واحد.

بخوانید  ارائه مستند Beyond Utopia Operation to Escape from Korea شمالی!

این دو داستان بدون از بین بردن بیش از حد طرح، حول محور مت مورداک است که سعی می کند هویت مخفی خود را از دست فیسک در امان نگه دارد. این به تنهایی می تواند راهی بالقوه برای بیان داستان ها در یک مجموعه باشد. مسلماً، دیزنی بعید به نظر می‌رسد که به‌طور کامل خط داستانی پادشاهی شیطان را به‌دلیل تعداد زیاد شخصیت‌های درگیر اقتباس کند. اما همچنان می‌تواند به نقاط اصلی داستان برسد، همانطور که در مورد کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی اتفاق افتاد.

مارول که فیسک را به یک تهدید جدی تبدیل می کند، با آنچه براد ویندربام، تهیه کننده اکو، در توضیح اینکه کینگ پین به «تانوس این گوشه از MCU» تبدیل می شود، گفت، مطابقت دارد. فیسک یک تهدید بزرگ شناخته شده در سطح خیابان در کمیک های مارول است. او اغلب با مرد عنکبوتی پیتر پارکر و دردویل مت مرداک روبرو می شود. او حتی در رسانه های دیگری مانند Spider-Man: Across The Spider-Verse و Insomniac's Spider-Man از سونی نیز حضور داشته است.

پس از تبعید جاناتان میجرز به‌عنوان شرور اصلی MCU، مداخله شاه‌پین وینسنت دونوفریو می‌تواند به طور بالقوه چیزی باشد که مارول به آن نیاز دارد. اطلاعات زیادی در مورد Daredevil: Born Again در دست نیست، اما با توجه به اینکه این دو شخصیت به طور ذاتی به هم مرتبط هستند، می توان حدس زد که ویلسون فیسک به نوعی در سریال حضور خواهد داشت. این سریال هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما با پیشروی ساخت فیلم Born Again، این تاریخ ممکن است تغییر کند.

بخوانید  عبور تعداد کاربران همزمان استیم از ۳۰ میلیون

برای محتوای بیشتر مارول، حتما داستان ما را بررسی کنید که در آن هر رشته داستانی در حال حاضر در MCU است.



تحریریه مجله بازی یک گیمر