فیلم Godzilla Minus One به رکورد جدیدی رسید


گودزیلا منهای یک اکنون به سومین فیلم خارجی پرفروش تاریخ باکس آفیس آمریکای شمالی تبدیل شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید ژاپنی گودزیلا به موفقیت خود در باکس آفیس آمریکا ادامه می دهد. فروش گودزیلا منهای یک در آمریکای شمالی تا پایان روز یکشنبه به بیش از 55.1 میلیون دلار افزایش یافت، زیرا این فیلم به طور رسمی از Hero با 53.7 میلیون دلار و Parasite با 53.3 میلیون دلار پیشی گرفت. این فیلم سومین فیلم پرفروش خارجی شد. فیلم زبان در باکس آفیس آمریکای شمالی.

فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon با فروش 128.5 میلیون دلاری و فیلم Life Is Beautiful با فروش 57.5 میلیون دلاری رتبه های اول و دوم این فهرست را به خود اختصاص داده اند. فیلم گودزیلا منهای یک تنها 2.5 میلیون دلار با فروش فیلم Life Is Beautiful در باکس آفیس ایالات متحده فاصله دارد و به نظر می رسد که فیلم جدید گودزیلا ممکن است به زودی به دومین فیلم بین المللی پرفروش تاریخ آمریکا تبدیل شود. باجه بلیط فروشی. علاوه بر این، فیلم Godzilla Minus One در مجموع بیش از 102.7 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است.

فیلم گودزیلا منهای یک به کارگردانی و نویسندگی تاکاشی یامازاکی است که پیش از این روی جلوه های ویژه فیلم شین گودزیلا کار کرده و همچنین روی جلوه های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیدتاکا یوشیکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگران حاضر در فیلم گودزیلا منهای یک هستند.

بخوانید  The Last Of Us: GameSpot، راهنمای تلویزیون و Metacritic Launch After Show
تحریریه مجله بازی یک گیمر