احتمال حضور Death Stranding 2 در حالت جدید بازی قوی‌تر شده است


به نظر می رسد Death Stranding 2 پس از یک وقفه طولانی با یک نسخه نمایشی جدید State of Play بازمی گردد.

مدتی پیش شخصی ادعا کرد که به زودی شاهد تریلر جدیدی از بازی Death Stranding 2 خواهیم بود، این منبع همچنین اعلام کرد که نام کامل بازی Death Stranding 2: On the Beach خواهد بود. سونی دیروز اعلام کرد که وضعیت بازی جدید در 31 ژانویه برگزار خواهد شد. این رویداد بیش از 40 دقیقه طول می کشد و بیش از 15 بازی مختلف را ارائه می دهد.

تاکنون حضور دو بازی Rise of the Ronin و Stellar Blade به صورت رسمی در این State of Play تایید شده است، اما اطلاعات رسمی در مورد سایر آثار حاضر در این رویداد نداریم. در حالی که شایعات حاکی از حضور Death Stranding 2 در State of Play با تریلر جدیدی است، به نظر می رسد که کارگردان این اثر یعنی Hideo Kojima نیز اخیرا این شایعات را تایید کرده است.

او اخیراً پستی در اینستاگرام برای جشن گرفتن وضعیت بازی منتشر کرد و همچنین توییت رسمی سونی برای اعلام این رویداد را در شبکه اجتماعی X بازنشر کرد. واضح است که کوجیما می‌خواهد طرفداران این رویداد را تماشا کنند، بنابراین به احتمال زیاد به این موضوع اشاره می‌کند. انتشار تریلر جدید Death Stranding 2 در State of Play.

از دیگر بازی هایی که در State of Play جدید سونی حضور خواهند داشت می توان به نسخه ریمستر شده Until Dawn برای پلتفرم های رایانه شخصی و پلی استیشن 5، نسخه بازسازی شده Sonic Generations، نسخه جدید واقعیت مجازی مترو، بازسازی Silent Hill 2، اشاره کرد. بازی Final Fantasy 7 Rebirth و بازی » یهودا متذکر شد.

بخوانید  رونمایی سونی از محتویات نسخه های گوناگون بازی God of War Ragnarok
تحریریه مجله بازی یک گیمر