کنترلر Xbox Razer Wolverine V2 در آمازون 50 درصد تخفیف دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شما می‌توانید Razer Wolverine V2 را با قیمت 50 دلار در اینجا تهیه کنید آمازون و GameStop.

نسخه گران‌تر Razer Wolverine V2 Chroma – که در لیست ما از بهترین کنترل‌کننده‌های رایانه شخصی است – نیز تخفیف دارد. نسخه Chroma شامل تمام ویژگی‌های استاندارد Wolverine V2 است، اما شامل نورپردازی RGB اضافی و دکمه‌های قابل تعویض است. مدل سفید Wolverine V2 Chroma تنها به 110 دلار (معمولاً 150 دلار) کاهش یافته است. آمازون و GameStop، در حالی که Chroma مشکی 130 دلار (معمولاً 150 دلار) است آمازون و GameStop.

توجه داشته باشید که تخفیف فقط برای مدل های سفید اعمال می شود. یک مدل مشکی نیز با قیمت 78.38 دلار (معمولاً 100 دلار) در دسترس است آمازون.

Razer Wolverine 2 یک گیم پد سیمی عالی است که هم از رایانه شخصی و هم ایکس باکس پشتیبانی می کند و دارای ورودی های بسیار پاسخگو است که آن را برای چند نفره رقابتی و سایر کاربردهای با کارایی بالا عالی می کند. دکمه‌ها بازخورد رضایت‌بخش «کلیک» ارائه می‌دهند، و دکمه‌های ماشه را می‌توان روی حالت «Hair Trigger» تنظیم کرد که باعث می‌شود برای فعال‌سازی سریع‌تر حساس‌تر شوند. گیم پد نیز از نظر ارگونومی طراحی شده و در دست گرفتن راحت است. این یک کنترلر عالی با قیمت کامل است، بنابراین این پیشنهاد تخفیف 50 درصدی یک معامله است.

بخوانید  نمایش جشنواره مرگ در تریلر New John Wick 4 با بازی کیانو ریوز
Razer Wolverine V2
Razer Wolverine V2

یکی از بهترین کنترلرهای شخص ثالث برای ایکس باکس، Razer Wolverine V2تنها با قیمت 50 دلار (معمولاً 100 دلار) در خرده فروشان منتخب به فروش می رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر