نمایش جشنواره مرگ در تریلر New John Wick 4 با بازی کیانو ریوز

ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لنس ردیک، رینا ساویاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگارد، شامیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگران فیلم John Wick: Chapter 4 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند سه قسمت اول جان ویک، چاد استاهلسکی او برای کارگردانی جان ویک 4 بازگشته است. هم شی هیتن و مایکل فینچ آنها مأمور نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن شدند.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، جان ویک راهی برای شکست دادن میز بالا در John Wick: Chapter 4 پیدا کرده است. اما قبل از اینکه ویک بتواند آزادی خود را به دست آورد، باید با یک دشمن جدید با متحدان قدرتمند در سراسر جهان و نیروهایی روبرو شود که دوستان قدیمی را تبدیل می کنند. به دشمنان جدید طبق تریلر، وقایع فیلم جان ویک در محیطی بیابانی تا ژاپن و پاریس اتفاق می افتد.

دانلود از آپارات

تریلر رسمی جدید لاینزگیت فیلم John Wick: Chapter 4 را با بازی کیانو ریوز منتشر کرد که در آن شاهد اتفاقات بیشتری از این فیلم اکشن هستیم.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از John Wick: Chapter 4 منتشر شد. امروز Lionsgate تریلر رسمی بازی John Wick 4 را منتشر کرد.در این فیلم جان ویک با اتحادی قدرتمند باید با دشمنان جدیدی روبرو شود و کار آسانی برای شکست دادن و نابود کردن افراد مقابلش ندارد.او. در تریلر رسمی فیلم John Wick 4، شاهد فیلم های اکشن زیادی هستیم و به نظر می رسد که جان ویک با چالش بزرگ تری روبرو خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید John Wick: Chapter 4 را تماشا کنید:

بخوانید  راهنمای جستجوی هنر بدنه جزیره مرده 2

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ آوریل ۱۴۰۲) اکران شود. ساخت جان ویک 5 نیز تایید شده است. علاوه بر این، جان ویک 4 قرار است طولانی ترین فیلم در مجموعه جان ویک باشد. همچنین فیلمبرداری و تولید فیلم بالرین با بازی آنا دی آرماس که اسپین آف جان ویک است به تازگی آغاز شده است که در آن شاهد بازگشت کیانو ریوز نیز خواهیم بود. علاوه بر این، سریال Continental برای پخش از شبکه طاووس در دست ساخت است.