انتشار سه گانه Batman Arkham برای نینتندو سوییچ

درکنار بازی‌های اصلی، تمامی بسته‌های الحاقی داستان و محتواهای اضافه مثل لباس‌های بیشتر در دسترس دارندگان نسخه‌ی سوییچ بازی Batman: Arkham Trilogy قرار خواهد گرفت. برخی از علاقه‌مندان انتظار داشتند تا درکنار سه‌گانه‌ی Arkham، شاهد انتشار بازی Batman: Arkham Origins برای سوییچ هم باشند، اما تا به حال، شاهد رخ دادن این امر نبودیم.

در جریان جدیدترین قسمت رویداد نینتندو دایرکت، شرکت ژاپنی نینتندو به‌صورت رسمی اعلام کرد که مجموعه‌ی بازی Batman: Arkham به‌زودی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. بر این اساس، مجموعه‌ی Batman: Arkham Trilogy که شامل بازی‌های Batman: Arkham Asylum، Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight می‌شود، پاییز سال ۲۰۲۳ دردسترس دارندگان نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

با اعلام نینتندو، سه‌گانه‌ی Batman: Arkham به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

آخرین نسخه از مجموعه‌ی Batman: Arkham، در سال ۲۰۱۵ به‌صورت رسمی با نام Batman: Arkham Knight برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. انتشار این بازی با تحسین منتقدان و گیمرها همراه بود. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این بازی با دو نسخه‌ی قبلی مجموعه، امکان گشت‌و‌گذار با استفاده بت‌موبیل در شهر گاتهام بود که به نوع خودش، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و به یادماندنی را در ذهن طرفداران شوالیه‌ی تاریکی خلق کرد.

کدام نسخه از Batman: Arkham Trilogy، بازی دلخواه‌ی شما از این مجموعه محسوب می‌شود؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم مشترک Transformers و GI Joe در راه است