فیلم مشترک Transformers و GI Joe در راه است

پس از سال ها شایعات و اخبار مختلف، بالاخره کراس اوور سری Transformers و GI Joe تایید و اعلام شد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یکی از موردانتظارترین کراس اوورهای سینما رسما تایید و اعلام شد. پارامونت رسما در Cinemacon امسال تایید کرد که یک کراس اوور سینمایی بین فرنچایزهای Transformers و GI Joe انجام خواهد داد. البته این خیلی تعجب آور نیست، زیرا قبلاً در تابستان گذشته در پایان بازی Transformers: Rise of the Beasts اشاره شده بود که احتمال کراس اوور بین تیم Transformers و J.I.Joe مطرح شده بود.

در این صحنه، شخصیت آنتونی راموس با یک شخصیت مرموز با بازی مایکل کلی در یک پایگاه مخفی که یکی از اعضای جی آی جو است، ملاقات می کند. ایده این فیلم از کتاب های مصور مارول در دهه 1980 الهام گرفته شده است که توسط برند اسباب بازی Hasbro نوشته و منتشر شده است. استیون اسپیلبرگ تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهد بود. البته هنوز حضور این کارگردان در فیلم Transformers-GI Joe تایید نشده است.

پس زمینه فیلم

با این حال، کارگردان Rise of the Beasts، استیون کپل جونیور، فکر می کرد که بازگشت او برای کارگردانی فیلم غیرممکن است. او پیش از این گفته بود که در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم دیگری از Transformers است. با این حال، Transformers در باکس آفیس جهانی حدود 439 میلیون دلار فروش داشت که ظاهراً مدیران پارامونت را متقاعد کرد تا با جی آی جو یک کراس اوور انجام دهند.

طرفداران Transformers می توانند منتظر Transformers One باشند که قرار است در 13 سپتامبر 2024 منتشر شود. جاش کولی، کارگردان Toy Story 4 که برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند شد، کارگردانی Transformers One را بر عهده دارد. همچنین کریس همسورث، برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون، کیگان مایکل کی، جان هام و لارنس فیشبرن صداپیشگی شخصیت های انیمیشن Transformers را بر عهده داشتند.

بخوانید  آیپد پرو M2 اپل 2022 رونمایی شد + مشخصات و قیمت و عکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر