نسخه های آنلاین جدید نینتندو سوییچ دو نسخه انحصاری ژاپنی را به ایالات متحده می آورد

سه بازی سوپر نینتندو به نینتندو سوییچ آنلاین می‌آیند، از جمله دو عنوان که قبلاً فقط در ژاپن موجود بودند.

اولین مورد Wrecking Crew '98 است، یک بازسازی انحصاری ژاپنی از پازل کلاسیک NES. حداکثر دو بازیکن ماریو و لوئیجی را به عنوان خدمه تخریب کنترل می کنند. پانل های رنگی را ردیف می کنید و آنها را می کوبید تا صفحه نمایش خود را پاک کنید و حریفان خود را پر کنید. تکمیل مراحل در حالت داستانی همچنین قفل شخصیت های جدید را برای حالت چند نفره در مقابل باز می کند. Wrecking Crew اصلی برای NES (همچنین انحصاری ژاپن) نیز در این بازسازی گنجانده شده است.

پانل های تخریب ماریو و واریو در Wrecking Crew '98
پانل های تخریب ماریو و واریو در Wrecking Crew '98

Super R-Type یک تیرانداز اسکرول با موضوع فضایی زیبا است. با پرواز در هفت مرحله، از اعماق فضا گرفته تا ایستگاه‌های فضایی بیگانه با رنگ‌های وحشتناک، ارتقاهای قدرتمندی دریافت کنید. حالت‌های دشواری چندگانه می‌توانند گرما را افزایش دهند، و موسیقی متن پارازیت‌کننده، نمایش باورنکردنی آن را تقویت می‌کند.

با یک ربات قدرتمند در Super R-Type روبرو شوید
با یک ربات قدرتمند در Super R-Type روبرو شوید

سرانجام، Amazing Hebereke نیز در ایالات متحده شروع به کار کرد. این بازی مبارزه‌ای از بالا به پایین که توسط Sunsoft توسعه یافته است به شما امکان می‌دهد به صورت انفرادی با حریفان رایانه بجنگید یا با حداکثر چهار بازیکن بجنگید. هر مرحله چالش ها و خطرات خاص خود را دارد. زیبایی شناسی زیبا و نوازش کننده است. اکثر هشت شخصیت قابل بازی حیوانات کوچکی مانند پنگوئن، موجود ماهی در حال راه رفتن یا گربه کوچک هستند.

مبارزه موجودات در عرصه صورتی شگفت انگیز هبرکهمبارزه موجودات در عرصه صورتی شگفت انگیز هبرکه
مبارزه موجودات در عرصه صورتی شگفت انگیز هبرکه

هر سه بازی از طریق اشتراک اصلی Nintendo Switch Online در دسترس هستند. بسته توسعه آنلاین Nintendo Switch شامل DLC برای بازی‌های اصلی نینتندو و همچنین کتابخانه‌های Game Boy Advance، Nintendo 64 و Sega Genesis است.

بخوانید  مبارزه دواین جانسون با گروه لیگ عدالت آمریکا در تریلر جدید فیلم بلک ادم

تحریریه مجله بازی یک گیمر