مبارزه دواین جانسون با گروه لیگ عدالت آمریکا در تریلر جدید فیلم بلک ادم

دانلود از آپارات

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم Black Adam

ماه خرداد امسال بود که اولین تریلر فیلم Black Adam منتشر شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از فیلم بلک ادم در کامیک کان سن دیگو منتشر شده است. در این تریلر که مدت زمانش کمی بیش از یک دقیقه است، شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم Black Adam هستیم که در طول آن بلک ادم را می‌توانیم در حال مبارزه با گروه لیگ عدالت آمریکا مشاهده کنیم. در مجموع این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از گروه JSA و توانایی اعضای آن‌ها است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است.



منبع

همچنین در کامیک کان سن دیگو امسال، بازگشت آماندا والر با بازی وایولا دیویس در فیلم بلک ادم تایید شده است که پیش از این شایعات حضور کوتاه او در فیلم فاش شده بود. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.

بخوانید  در حال پخش تریلر جدید Dragon Age: Dreadwolf مبتنی بر Solas

برادران وارنر در کامیک کان سن دیگو تریلر جدیدی از فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون را منتشر کرده است.