پیش‌نمایش بازی Mortal Kombat 1 بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید پیچیدگی‌های بازی را نشان می‌دهد.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این فشار خلاقانه جدید با تمرکز بر ترکیب‌های هوایی آغاز می‌شود، جایی که هر شخصیت اکنون می‌تواند حریف خود را از کنار پرتابگرهای خاصی دنبال کند و به فشار تهاجمی خود ادامه دهد. اکثر ترکیب‌های هوایی دو یا سه ضربه اضافی دارند، اما برخی از آنها باعث می‌شوند که حریف از دیوار یا زمین پرت شود – برای مثال، به عنوان مثال، Sub-Zero من یک بار که از پرش خود فرود آمد و به انباشته شدن ادامه داد، اجازه یافتم تا یک کمبو را ادامه دهد. خسارت

چیزی که به ویژه چشمگیر است این است که چگونه این شخصیت های Kameo را می توان به طور یکپارچه در یک ترکیب ترکیبی قرار داد، چه آن را گسترش دهیم و چه آن را با کمی استعداد اضافی به پایان برسانیم. به عنوان مثال، توپ کانو را می توان با نگه داشتن دکمه دقیقاً تا زمانی که لازم است به تعویق انداخت، در حالی که پانچ موج مربعی سونیا می تواند با اجازه دادن به شخصیت مورد حمایت او فرود بیاید و برای تنظیم مجدد بپرد، یک ترکیب هوایی را حفظ کند. همانطور که Master Roster و Kameo به رشد خود ادامه می دهند، آزمایش و خلاقیت برای یافتن جفت کامل کلید خواهد بود، و فکر بررسی همه این گزینه ها در حال حاضر ذهن ما را به چرخش می اندازد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

اندازه:

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

کاراکترهای Kameo – کاراکترهای فقط کمکی که هنگام احضار به عنوان پشتیبان عمل می کنند – از قبل به نظر می رسد که می توانند نحوه بازی MK را کاملاً تغییر دهند. دمو SGF سه جنگنده Kameo را به نمایش گذاشت: Sonya Blade، Jax و Kano. هر سه لباس هایی را پوشیدند که برای اولین بار در نمایش حضور داشتند – سونیا و کانو در اولین MK، جکس در MK2 – و هر حرکت آنها نشان دهنده توانایی های آنها در آن بازی ها بود.

پس از گذراندن زمان با MK1 در طول روزهای بازی تابستانی، مشخص شد که “شروع تازه” در مورد مکانیک های اصلی بازی نیز اعمال می شود، زیرا چند عنصر جدید لایه ای از خلاقیت را اضافه می کنند که MK11 به شدت فاقد آن بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تعداد کاربران بازی ایکس باکس از مرز 34 میلیون نفر گذشت