تریلر جدید Frostpunk 2 Teases Oil Rush Reborn، پنجره انتشار برای سال 2024 تنظیم شد

اولین بازی Frostpunk زمانی که در سال 2018 برای رایانه های شخصی عرضه شد، موفقیت بزرگی داشت و 3 میلیون نسخه فروخت و به کنسول رفت. این بازی پس از عرضه، سه بسته DLC دریافت کرد که آخرین الحاق آن، On The Edge، در آگوست 2020 منتشر شد.

مانند بازی اول و الحاقات آن، Frostpunk 2 بر روی رام کردن یک دنیای پوشیده از یخ تمرکز خواهد کرد، زیرا تلاش برای گسترش فراتر از مرزهای شهر مستلزم ذخایر عظیم نفت برای ادامه آتش است. مردم تغییر کرده‌اند، اما غرایز بقا محو شده‌اند، و اگر می‌خواهید رشد و بقای جامعه خود را ببینید، تصمیم‌های سختی باید بگیرید.

استوکالسکی گفت: “جاه طلبی ما این است که چیزی بیش از یک دنباله انجام دهیم.” هدف ما برای ارائه به بازیکنان تجربه ای است که بسیار فراتر از Frostpunk اصلی است.

از زمانی که Frostpunk 2 برای اولین بار در سال 2021 با یک تریلر مهیج معرفی شد، به‌روزرسانی‌های زیادی برای Frostpunk 2 وجود نداشته است، اما در آن زمان کارگردان همکار Jakub Stokalski اشاره کرد که استودیو 11 بیت قصد دارد چیزی بیش از یک دنباله ساده خلق کند. استوکالسکی گفت که با تیم بزرگ‌تری که روی دنباله آن کار می‌کنند، استودیو اکنون می‌تواند روی ارائه ردیابی در مقیاس بزرگ‌تر و طراحی بهبودیافته تمرکز کند.

استودیو 11 بیت، سازنده Frostpunk 2 اعلام کرد که این بازی در سال 2024 برای رایانه های شخصی عرضه می شود و تریلر جدیدی از دنباله شهرسازی آن منتشر کرده است. 30 سال پس از بازی اصلی، که شاهد نابودی بشریت توسط عصر یخبندان جدید بود، یکی از آخرین سنگرهای سیاره توانسته است از یخبندان بزرگ جان سالم به در ببرد و دوره جدیدی از گسترش آغاز شده است.

بخوانید  احتمال وجود دو نسخه ۱۶ و ۱۲ گیگابایتی از کارت گرافیک RTX 4080

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر