اتفاقی که در رویداد ایکس باکس افتاد | از فابل تا استارفیلد + 5 جایزه کارت هدیه

رویداد مورد انتظار مایکروسافت با بازی های بسیار متنوعی برگزار شد. در این رویداد جذاب 2 ساعته، شاهد رونمایی از گیم پلی تقریبا 30 بازی مختلف بودیم که 11 مورد آن متعلق به استودیو مایکروسافت بود. این رویداد با یک تریلر جالب از بازی مورد انتظار Fable آغاز شد، سپس شاهد ویدیویی از بازی جنگ ستارگان یوبی سافت بودیم. اما از جذاب ترین قسمت های کنفرانس می توان به تریلر Hellblade 2، گیم پلی Avowed و نمایش 30 دقیقه ای Starfield اشاره کرد. از دیگر بازی‌های جذاب و محبوب رونمایی شده در رویداد Xbox Showcase می‌توان به 33 Immortal، PayDay 3، Persona 3 Reload و دیگر عناوین مانند South Midnight و Flight Simulator 2024 اشاره کرد. بازی‌های اعلام شده در روز انتشار در Gamepass خواهند بود که 12 مورد از آن‌ها در دسترس خواهند بود. به کاربران این سرویس در سال 2023.

جوایز برای کاربران YouTube: پنج کارت هدیه ۲۵ دلاری به قید قرعه به کاربرانی که نظرات خود را در یوتیوب و زیر ویدیوی خلاصه ای از رویداد مایکروسافت ارسال کرده و در کانال یک گیمر مشترک شوند، اهدا می شود. کارت های هدیه به برندگان پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و نینتندو ارائه می شود. قرعه کشی این هفته انجام می شود و برندگان اعلام می شوند.

ساعتی پیش، مایکروسافت در جریان رویداد اختصاصی Xbox Showcase مجموعه ای متشکل از 30 بازی جذاب را به نمایش گذاشت که در این ویدیو به طور مختصر به معرفی آن ها پرداختیم.

اگر رویداد Xbox را از دست دادید، در ویدیوی زیر مروری کوتاه بر جذاب ترین بازی های ارائه شده داشتیم که شما را به تماشای آن ها دعوت می کنیم.

موبوگیفتاسپانسر کاور یک گیمر یک فروشگاه معتبر ارائه دهنده انواع گیفت کارت برای ایکس باکس، پلی استیشن، استیم، اپل، نینتندو و روبلکس رسمی با تحویل فوری است. هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت موبوگیفت با کد کوپن زومگ، گیفت کارت های موبوگیفت را با تخفیف خریداری کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر