تعداد کاربران بازی ایکس باکس از مرز 34 میلیون نفر گذشت


مایکروسافت پس از ۲ سال بالاخره آمار جدیدی از تعداد کاربران Xbox Game Pass منتشر کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، آمار جدیدی از تعداد کاربران Xbox Game Pass منتشر شده است. در جریان پادکست Xbox Business Future، مایکروسافت تایید کرد که تعداد کاربران سرویس Xbox Game از مرز 34 میلیون کاربر فراتر رفته است. 2 سال پیش اعلام شد که تعداد کاربران Game Pass به 25 میلیون نفر رسیده است و اکنون شاهد افزایش 36 درصدی کاربران نسبت به دو سال گذشته هستیم.

همچنین در این برنامه تایید شد که Diablo 4 در تاریخ 28 مارس 2024 (9 آوریل 1403) به Game Pass روی کنسول، ابر و رایانه شخصی اضافه خواهد شد. علاوه بر این، چهار بازی انحصاری ایکس باکس قرار است در آینده برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ منتشر شوند. نام این بازی ها اعلام نشده است اما به گفته منابع نزدیک، این چهار بازی شامل Hi-Fi Rush و Pentiment هستند. در موج اول و بازی Sea of ​​Thieves و Grounded در موج بعدی خواهد بود.

البته به گفته فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی های مایکروسافت، بازی هایی مانند استارفیلد و ایندیانا جونز بر روی پلتفرم های دیگر عرضه نخواهند شد و این بازی ها در انحصار ایکس باکس باقی خواهند ماند. علاوه بر این، مت بوتی تایید کرد که روز اول عرضه بازی های Xbox در Game Pass در آینده نیز ادامه خواهد داشت و شایعات در مورد تغییر این برنامه صحت ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ما مشتاقانه منتظر بازگشت Mass Effect به روزهای اوج خود هستیم