ما مشتاقانه منتظر بازگشت Mass Effect به روزهای اوج خود هستیم

مدیر پروژه بازسازی Mess Effect تایید کرده است که توسعه دهندگان کلیدی از سه گانه اصلی در توسعه بازی نقش دارند.

سال‌ها از روزهای شکوه سه‌گانه اصلی Mass Effect می‌گذرد. اگرچه این سریال همچنان طرفداران زیادی دارد، اما اشتباه نیست اگر بگوییم اعتبار و محبوبیت این سریال علمی تخیلی طی سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است. دلیل اصلی این امر ممکن است انتشار Mass Effect: Andromeda باشد با این حال، طرفداران سریال می توانند در ساخت قسمت بعدی احساس آرامش کنند Mass Effect در دست افراد باتجربه ای است که مدت هاست روی سریال کار می کنند.

مایکل گمبلمدیر پروژه دنباله Mass Effect آتی در پاسخ به سوالی در توییتر به طرفداران تایید کرد که تعدادی از افراد کلیدی در تیم توسعه از کهنه‌کاران سه‌گانه اصلی Mass Effect هستند. به عبارت دقیق تر، تهیه کننده اجرایی، کارگردان هنری، کارگردان نوآوری و کارگردان بازی سال هاست روی این مجموعه کار می کنند.

این اولین بار نیست که چنین خبری می شنویم. مدت کوتاهی پس از تایید رسمی ساخت بازی آتی Mass Effect در سال 2020، Gamble اعلام کرد که تعدادی از کهنه سربازان سه گانه اصلی، از جمله… درک واتس (کارگردان هنری)، برنان هلمز (تهیه کننده اجرایی) و پریش لی (مدیر خلاق)، آنها در قسمت بعدی سر کار هستند.

مدتی است که گزارش هایی مبنی بر پیش تولید بازی Mass Effect پیش رو منتشر شده است. گفته می شود این بازی با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد و ممکن است یک بازی جهان باز نباشد. نسخه جدید Copper Effect احتمالا تا سال 2029 منتشر نخواهد شد.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم درام روانشناختی یک صبح خوب

تحریریه مجله بازی یک گیمر