پیش‌سفارش‌های مجموعه‌ها و دک‌های جدید کارت‌های تجاری پوکمون در Best Buy


چندین جعبه جدید بازی با کارت تجاری پوکمون قرار است در 23 فوریه 2024 عرضه شوند، از جمله جعبه‌های کلکسیونر جدید مبتنی بر پوکمون محبوب و دو عرشه نبرد جدید.

اولی 60 دلار است مجموعه قدرت های ترکیبی ممتاز که شامل کارت های براق پوکمون های افسانه ای از منطقه Johto، Lugia ex، Ho-Oh ex و Suicune ex، به علاوه یک Mr. Mime براق و 11 بسته تقویت کننده است. و سپس 21 دلار وجود دارد مجموعه جعبه سابق Mabosstiff که همراه با کارت های فویل Mabosstiff ex و Maschiff، و همچنین چهار بسته تقویت کننده ارائه می شود. جزئیات کامل همه چیزهایی که در هر دو جعبه گنجانده شده است، به همراه پیوندهایی برای پیش‌سفارش، در زیر فهرست شده‌اند.

در نهایت، دو دسته جدید 10 دلاری Ex Battle در 23 فوریه منتشر خواهند شد که یکی از Ex Melmetal و دیگری Ex Houndoom است. هر دو عرشه 60 کارتی دارای یک کارت فویل از پرچمدار پوکمون، و همچنین یک کتاب قوانین و لوازم جانبی برای بازی هستند. اگرچه اینها از نظر فنی دو عرشه مجزا هستند، در حال حاضر فقط در یک قالب در دسترس هستند پیشنهاد پیش خرید مرموز در Best Buy جایی که در هر سفارش یکی از دو عرشه را به صورت تصادفی دریافت می کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر