بازیکنان Helldivers 2 متقاعد شده اند که گروه سوم بازی مخفیانه وارد شده است

بین ترمینیدها که صفرای خورنده می‌پاشند و اتوماتون‌ها که در جنگ تانک‌ها شرکت می‌کنند، مرگ در Helldivers 2 خیلی سریع اتفاق می‌افتد. اما یک مورد ناگهانی لیزر آبی روی سر باید انتظار داشت زیرا بازیکنان متقاعد شده‌اند که دسته سوم بازی از بین رفته است. در میدان‌های جنگ مختلف، باعث مرگ تقریباً فوری هر هلندایوری که غافلگیر شده بود.

در Reddit، بازیکنان شروع به مستندسازی کردند که چگونه توسط لیزرهای آبی مرموز مورد اصابت قرار می‌گیرند، با همه نشانه‌ها به Illuminate. این دسته از بیگانگان متخاصم در ابتدا در اولین بازی Helldivers حضور داشتند و به استفاده از تاکتیک های پیچیده و فناوری بسیار پیشرفته در میدان جنگ علاقه داشتند. مسابقه ای از تک تیراندازان، توهم گراها و تجهیزات پیشرفته، مقابله با آن دشوار بود. و اکنون به نظر می رسد که آنها در نزدیکی مرزهای Super Earth فعالیت می کنند.

حقیقت وجود دارد.
حقیقت وجود دارد.

Dye335 در Reddit می نویسد: “من فقط در فکر کسب و کار خودم بودم که به سمت یک هدف بروم، یادم نیست هدف چه بود، اما هیچ دشمنی آنجا نبود، در جنگ نبود و هیچ موسیقی رزمی پخش نمی شد.” “فقط در حال ارتعاش، و بدون هیچ جا، با یک گلوله لیزری آبی روشن، تقریباً شبیه یک تیرانداز از خفا، از زاویه ای که نشان دهنده شلیک غواصی بود، مورد اصابت قرار گرفتم. با پوشیدن زره سنگین، بلافاصله 60 درصد HP خود را به زمین زدند. و خیلی کمی رگدول، فقط شاید یک پا عقب.»

سایر کاربران با تصاویر خود از این ادعاها پشتیبانی کردند و این را پیشنهاد کردند چیزی در محل است. همچنین یک ربع کامل از کهکشان وجود دارد که توسط نیروهای Automa یا Terminid محاصره نشده است، اما می‌تواند صحنه‌ای ایده‌آل برای ارتش‌های Illuminated باشد. در پاسخ، کارگردان بازی Johan Pilestedt با اشاره به میم Skull Cow به این گزارش ها پاسخ داد و مدعی شد که کبودی های آبی زاییده تخیل بازیکن بی ضرر است.

سابقه ای برای همه این ضرب و شتم وجود دارد، زیرا توسعه دهنده Arrowhead قبلاً نوع جدیدی از Terminid را در Helldivers 2 معرفی کرده بود. یک واحد پروازی که به بازیکنان حمله می کند، این Shrikers برای هر کسی که با آنها روبرو می شد یک شگفتی (دردناک) بود. در دیگر اخبار Helldivers 2، مجوز نبرد جدید Cutting Edge به صورت زنده منتشر شده است و کالاهای این بازی فاش شده است و به شما امکان می دهد از یک فنجان چای رایگان که به طور رسمی تایید شده است، لذت ببرید.

بخوانید  فروش Fallout 4 بیش از 7 هزار درصد افزایش یافت

تحریریه مجله بازی یک گیمر