تاریخ انتشار رسمی و پوستر فیلم Star Wars: The Acolyte، تریلر فردا می رسد

مجموعه تلویزیونی آینده جنگ ستارگان، The Acolyte، در تاریخ 4 ژوئن پخش خواهد شد و طرفداران در نهایت فردا اولین نگاه خود را به نمایش با محوریت جمهوری بالا خواهند دید. این سریال بر تحقیق در مورد موج جنایت تمرکز دارد که یک استاد محترم جدی (لی جونگ جائه از بازی ماهی مرکب) را در برابر یک جنگجوی خطرناک از گذشته خود (آماندلا استنبرگ، Bodies Bodies Bodies) قرار می دهد.

The Acolyte – که در اواخر دوران جمهوری عالی یا تقریباً 100 سال قبل از فیلم‌های مقدماتی جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد – توسط مجری برنامه عروسک روسی، لزلی هدلند، هدایت خواهد شد.

در توضیحات سریال آمده است: «یک پاداوان سابق برای بررسی یک سری جنایات با ارباب جدی‌اش دوباره متحد می‌شود، اما نیروهایی که با آن‌ها روبرو می‌شوند بدتر از آن چیزی هستند که تصور می‌کردند.» جنگ ستارگان اولین تیزر پوستر این مجموعه را روز دوشنبه منتشر کرد.

با پیوستن به جونگ جائه و استنبرگ، در این سریال مانی جاسینتو، کری آن ماس، جودی ترنر اسمیت و دافنه کین نیز بازی می‌کنند.

The Acolyte تنها سریال جدید جنگ ستارگان نیست که امسال عرضه می شود، زیرا The Bad Batch به تازگی برای فصل سوم و آخرین آن بازگشته است. این سریال در اوایل ماه می به پایان می رسد، بنابراین اگر The Acolyte در ماه ژوئن وارد بازار شود، طرفداران شکاف زیادی در کیفیت جنگ ستارگان نخواهند داشت.

در مورد سری فیلم‌های جنگ ستارگان، نسخه بعدی فیلم The Mandalorian & Grogu در سال 2026 است. پس از آن فیلم جدیدی عرضه می‌شود که دیزی ریدلی را در نقش ری بازگرداند.

بخوانید  AMD جزئیات جدیدی از فناوری FSR 3 را در GDC 2023 فاش کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر