AMD جزئیات جدیدی از فناوری FSR 3 را در GDC 2023 فاش کرد

Jason Lacroix در کنفرانس FidelityFX™ SDK شرکت اعلام کرد که آخرین نسخه فناوری FidelityFX Super Resolution (FSR 3.0) تا دو برابر بهبود عملکرد FSR 2.0 از نظر نرخ فریم بازی ها را ارائه می دهد. متأسفانه AMD تاریخ خاصی را برای ارائه فناوری جدید خود ذکر نکرده است.

معرفی فناوری FidelityFX Super Resolution 3.0

در این روش، AMD از تکنیکی به نام درون یابی فریم برای نمونه برداری از فریم های تصویر برای ترکیب پیکسل ها و ایجاد تصاویر با کیفیت بالاتر استفاده می کند. این تکنیک برای افزایش نرخ فریم تصاویر بدون به خطر انداختن کیفیت کلی تصویر بسیار مهم است.

AMD سال گذشته و با عرضه پردازنده های سریال رایزن 7000 معرفی سومین نسخه به روز شده این فناوری پرداخت با وضوح فوق العاده FidelityFX. اکنون، در کنفرانس توسعه دهندگان بازی امسال، این شرکت جزئیات بیشتری در مورد مزایا، چالش‌ها و پیشرفت‌های ایجاد شده در طول توسعه FSR 3.0 ارائه خواهد کرد. پرداخت شده. بر اساس اطلاعات به دست آمده از آخرین فناوری گرافیکی پیشرفته مهندسان تیم Red که توسط AMD FidelityFX Super Resolution 3.0 نامیده می شود، به دنبال ارائه عملکردی دو برابر در مقایسه با FSR 2.0 هستند.

AMD در طول این رویداد GDC 2023 جزئیات بیشتری را در مورد FidelityFX Super Resolution 3.0، آخرین فناوری مقیاس‌بندی گرافیکی از Red Team ارائه کرد.

اگر FSR 3.0 به روند قبلی خود در پشتیبانی از سخت افزارهای قدیمی و حتی محصولات رقیب ادامه دهد، در حالی که منجر به کیفیت بصری بهتر و نرخ فریم بالاتر برای بازی می شود، ممکن است بتواند شکاف رو به رشد در پذیرش جدیدترین فناوری ها را پر کند. برای جبران

بخوانید  اشاره پدرو پاسکال به شروع احتمالی فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us در سال 2023

البته چالش هایی در این راه برای ارائه موفقیت آمیز عملکرد FSR 3.0 وجود دارد. تیم قرمز به سرعت در مورد این چالش‌ها صحبت کرد و در مورد مسائل احتمالی مانند سردرگمی رنگ، درون یابی در حرکت غیرخطی، و الزامات بیشتر برای پس پردازش و عناصر مرتبط با رابط کاربری بحث کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر