پیش نمایشی از فصل سوم حالت آنلاین Halo Infinite

در این قسمت از پیش نمایش، در قالب یک تیم سه نفره و در نقشه ها و قسمت های جدید فصل سوم حالت آنلاین Halo Infinite ماجراجویی داشتیم.

مدتی از شروع فصل سوم قسمت آنلاین Halo Infinite می گذرد. اگرچه Halo Infinite یک حالت آنلاین و رقابتی بسیار با کیفیت و جذاب را در دسترس عموم قرار داده است، اما سرعت بسیار پایین استودیو 343 Industries در تولید و ارائه محتوای جدید برای این بخش در طول یک سال گذشته واقعاً باعث گلایه طرفداران شده است. استودیوی مذکور اما در فصل دوم و حالا سوم حالت آنلاین Halo Infinite محتوای جدیدی را با کمی شیب رو به بالا منتشر کرده است.

با شروع فصل جدید بازی چند نفره Halo Infinite، تصمیم گرفتیم یک بار دیگر حالت آنلاین Halo Infinite را به عنوان یک تیم سه نفره از Spartans Zoomji و Zoomit تجربه کنیم. به این ترتیب دو بازیکن با یک کنترلر و یک پخش کننده از طریق موس و کیبورد به یک کنسول Xbox Series S متصل کردیم و به صورت Couch Co-op وارد حالت آنلاین شدیم. اگر قبلاً پیش‌نمایش‌های هیلو آنلاین را تماشا کرده‌اید و از طرفداران پیش‌نمایش تیم‌ها هستید، این قسمت از Preview Video Assets را از دست ندهید!

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بخوانید  نقد و بررسی Aquaman And The Lost Kingdom – پایانی بهتر از آنچه DCEU سزاوار آن است