شخصیت پردازی لیلو در لیلو و استیچ دیزنی

دن لین و جاناتان ایریک که قبلاً به عنوان تهیه کننده در Aladdin با دیزنی کار کرده بود، تهیه کننده Lilo and Stitch خواهد بود. Lilo and Stitch داستان دختری در هاوایی به نام لیلو را روایت می کند. این خانه یک حیوان خانگی غیر معمول است که در واقع یک فراری با قدرت های فوق العاده به نام استیچ است و ما همچنان شاهد دوستی عمیق بین این دو هستیم.

کمپ فلیشرکارگردان انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On در حال ساخت لیلو و استیچ است و این فیلم لایو اکشن قرار است در دیزنی پلاس پخش شود. با این حال، هنوز ممکن است پس از تغییرات سیاست اخیر دیزنی، لیلو و استیچ به جای سرویس‌های استریم وارد سینما شوند. کریس برایت وظیفه نگارش فیلمنامه لیلو و استیچ را بر عهده دارد.

والس دیزنی بازسازی لایو اکشن لیلو و استیچ در دست ساخت است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر نقش لیلو انتخاب شد. هالیوود ریپورتر گزارش داد که مایا کیلوها به بازیگران لیلو و استیچ اضافه شده است و قرار است در نقش لیلو در فیلم لایو اکشن دیزنی بازی کند. پیش از این زک گالیفیناکیس بازیگر سریال خماری به جمع بازیگران لیلو و استیچ اضافه شده بود.

والت دیزنی اخیرا نقش لیلو در را بازی کرده است فیلم Lilo and Stitch که جدیدترین فیلم لایو اکشن این کمپانی بر اساس انیمیشن های آن است، انتخاب و استخدام شده است.

انیمیشن Lilo & Stitch که توسط استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی ساخته شده بود در سال 2002 اکران شد و این انیمیشن که با نظرات و واکنش های مثبت مخاطبان و منتقدان مواجه شد توانست بیش از 273.1 میلیون فروش در گیشه داشته باشد. نامزد اسکار بهترین انیمیشن سال.

بخوانید  ممکن است Prime Video اکنون تبلیغات داشته باشد، اما آمازون Freevee را تعطیل نخواهد کرد

مایا کیلوها و لیلو

تحریریه مجله بازی یک گیمر