ممکن است Prime Video اکنون تبلیغات داشته باشد، اما آمازون Freevee را تعطیل نخواهد کرد

با توجه به تغییرات اخیر در Prime Video، شایعات در مورد اهداف آمازون برای سرویس استریم پشتیبانی شده با تبلیغات خود، Freevee، در حال چرخش است. طبق گزارش 21 فوریه Adweek، دو منبع ناشناس پیشنهاد کردند که آمازون می‌تواند فریوی را، احتمالاً قبل از یک رویداد تبلیغاتی کلیدی در اواخر آوریل، «کشته» کند. با این حال، آمازون می گوید که هیچ برنامه ای برای تعطیل کردن Freevee ندارد.

با راه اندازی تبلیغات در پرایم ویدیو در ماه گذشته، گمانه زنی ها در مورد جهت استراتژیک آمازون افزایش یافته است، اگرچه این تصمیم در طول کنفرانس درآمد سه ماهه چهارم آمازون مورد توجه قرار گرفت. در اوایل این ماه، برایان اولساوسکی، مدیر مالی، به تحلیلگران وال استریت اطلاع داد که مدیران از نتایج اولیه این حرکت خرسند هستند و آن را (از طریق Deadline) “بخش مهمی از مدل کلی کسب و کار (Prime) می دانند.”

به گفته منابع Adweek، انتظار می رود Freevee “در هفته های آینده” متوقف شود.

آمازون اکنون گزارش Adweek را رد کرده و بر اهمیت مداوم Freevee تاکید کرده است. در بیانیه ای که برای Variety منتشر شد، یکی از نمایندگان آمازون تاکید کرد: “هیچ تغییری در Freevee وجود ندارد… Amazon Freevee یک پیشنهاد پخش قابل توجه است که هزاران فیلم، نمایش و نسخه اصلی را به مشتریان Prime و غیرPrime ارائه می دهد، همه به صورت رایگان. “

این سرویس ابتدا با نام IMDb Freedive در ژانویه 2019 راه اندازی شد و به تلویزیون IMDb تغییر نام داد و سپس Freevee نامگذاری شد، این سرویس ترکیبی از محتوای اصلی و دارای مجوز را با مجموعه هایی مانند Jury Duty و Bosch: Legacy ارائه می دهد. علاوه بر این، Freevee مجموعه‌ای از نسخه اصلی Prime Video را برای مشاهده رایگان ارائه می‌دهد.

بخوانید  هیچ کس برای ماینکرافت پرینگل نخواست، اما اینجا هستند

تحریریه مجله بازی یک گیمر