هیچ کس برای ماینکرافت پرینگل نخواست، اما اینجا هستند


Kellogg’s و مایکروسافت برای ایجاد طعم جدیدی از Pringles بر اساس “خورش مشکوک” Minecraft با یکدیگر همکاری کرده اند. شرکت تنقلات در بیانیه ای مطبوعاتی که شراکت غیرمنتظره را اعلام کرد، گفت: آیتم جدید “خورش نمادین” را زنده می کند.

طعم آنها چگونه است؟ طبق بیانیه مطبوعاتی، تنقلات می توانند انتظار “انفجاری از طعم های غنی، دلچسب و خوش طعم” را داشته باشند.

یام؟
یام؟

“با هر کرانچ پر از طعم، طرفداران با تجربه مزه جدیدی روبرو می شوند که آنها را ترک می کند و می گویند: “پس این همان چیزی است که خورش مشکوک به نظر می رسد!” کلاگ در اطلاعیه خود گفت.

در دنیای Minecraft، خورش مشکوک یک آیتم درون بازی است که بازیکنان می‌توانند آن را مصرف کنند تا برای مدت زمان مشخصی از مزایای مختلف بهره ببرند. با این حال، خوردن این میان وعده در زندگی واقعی، هیچ چیز چندان مثبتی برای شما نخواهد داشت، اما زیاده روی به خودی خود سرگرم کننده و مفید است.

علاوه بر طعم جدید، Kellogg’s تبلیغاتی را راه اندازی کرده است که در آن افرادی که یک قوطی پرینگل یا سایر محصولات شرکت کننده خریداری می کنند می توانند رسید خود را در این آدرس دانلود کنند. KelloggMinecraftPromo.com برای دریافت 350 ماین کوین همچنین یک مسابقه “ساخت برای بهتر” وجود دارد که در آن بازیکنان می توانند یک فضای بازی در Minecraft ایجاد کنند تا فرصتی برای تبدیل آن توسط متخصصان به یک زمین بازی واقعی ایجاد شود. جزئیات بیشتر در وب سایت لینک شده در بالا موجود است.

طعم خورش مشکوک پرینگلز در حال حاضر تا زمانی که ذخایر تمام شده در ایالات متحده موجود است.

بخوانید  رفع مشکل هوش مصنوعی تیلز در به‌روزرسانی تازه Sonic Origins

.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر