ارائه 11 دقیقه ابتدایی بازی Dead Island 2 به همراه انتشار ویدئو

همانطور که در بالا مشاهده کردید یک گیمر دوستان عزیز در این ویدئو تقریبا 12 دقیقه ای بعد از سقوط هواپیمای وحشتناک شخصیت رایان که به عنوان یکی از 6 شخصیت قابل کنترل این بازی شناخته می شود از حادثه فرار کرده و بقیه بازماندگان را نجات می دهد. پس از مدتی ملاقات این شخصیت به همراه افراد دیگر از تعدادی از مجروحان مراقبت می کنند و پس از مدتی نبرد با زامبی ها در جزیره مرده 2 آغاز می شود.

بازی Dead Island 2 21 آوریل (1 مه) برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

سازندگان بازی Dead Island 2 تا کنون دموهای تاثیرگذاری از ساخته جدید خود را منتشر کرده اند. توسعه کار مورد نظر تا به امروز مسیر پیچیده ای را طی کرده است. بازی Dead Island 2 توسط Game Studio Dumbuster توسط Deep Silver توسعه و منتشر شده است.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد اخبار فوری با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در ویدیوی برجسته، اثرات دود، آتش و انیمیشن های صورت خیره کننده است. از طرفی در این ویدیو شاهد نمایش سیستم FLESH در جدیدترین استودیو Dumbuster هستیم. عنوان سیستمی است که به طور واقع بینانه بر اساس جایی که بازیکن ضربه می زند آسیب وارد می کند.

از یوتیوب تماشا کنید

کانال یوتیوب IGN اخیراً ویدیویی طولانی از بخش افتتاحیه Dead Island 2 منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، کانال یوتیوب سایت IGN ساعاتی پیش تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد.ویدئوی مورد بحث قسمت ابتدایی بازی Dead Island 2 و نحوه ورود شخصیت شما به خرابه ها را به ما نشان می دهد. از لس آنجلس در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

بخوانید  Stellar Blade – Lost Ark Puzzle Solution

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر