بهترین سلاح ها در Helldivers 2

سلاح Helldivers 2 شما، البته در کنار دیگر Helldivers، مهمترین متحد شماست. خودت را بشناس، دشمنت را بشناس، سلاح درست را انتخاب کن و هیچ دشمن آزادی تو را شکست نخواهد داد. از تفنگ های تک تیرانداز گرفته تا تفنگ های خودکار، از مسلسل تا نارنجک، اینها بهترین سلاح ها در Helldivers 2 هستند.

شکن – تفنگ ساچمه ای

  • صفات: زره سبک نافذ
  • نحوه باز کردن قفل: صفحه 4 Warbond استاندارد

The Breaker سلاح مورد علاقه من در بازی است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. آسیب بسیار زیادی وارد می کند و به شما این امکان را می دهد تا دشمنان در هر اندازه را از بین ببرید. این آسیب دیدگی بسیار کم دارد، به این معنی که شما می توانید از دور به دشمنان ضربه بزنید و مطمئن شوید که بیشتر دشمنان به آنها نزدیک نمی شوند. اما حتی اگر این کار را انجام دهند، این نیز اشکالی ندارد.

گسترش آسیب به این معنی است که شما حتی می توانید به حشرات زره پوشی که زیر آتش پنهان شده اند شلیک کنید، و پاهای آنها همچنان آسیب می بینند، بنابراین حتی اگر شکن زره نخورده باشد، از بین می روند. این یک سلاح واقعا باشکوه است که برای همه موقعیت ها مناسب است و من به ندرت SES Sovereign Of Audacity را بدون آن ترک می کنم.

P-19 Redeemer – Pistol

  • صفات: زره سبک نافذ، یک دست
  • نحوه باز کردن قفل: صفحه 2 Warbond استاندارد

قابل توجه است که Redeemer چقدر قدرتمند است، با توجه به اینکه چقدر سریع می توانید قفل آن را باز کنید، اما همچنین باید بدانید که هنگام استفاده از آن برای چه چیزی معامله می کنید. قدرت توقف باورنکردنی برای تقریباً هر دشمن غیر زرهی با برد نزدیک به متوسط ​​دارد.

معاوضه این است که شما مهمات را با سرعتی باورنکردنی می سوزانید و قبل از اینکه مجبور شوید یک جعبه مهمات پیدا کنید یا برای ذخیره مجدد آن تماس بگیرید، فقط چهار خشاب دارید.

Punisher SG-8 – شاتگان

  • ویژگی ها: زره سبک نافذ، بارگیری مجدد کارتریج
  • نحوه باز کردن قفل: صفحه 1 Warbond استاندارد

یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از این تفنگ ساچمه ای (حتی در مقایسه با شکن) این است که به دلیل اینکه از طریق یک کارتریج بارگیری می شود و نه خشاب، هیچ جریمه ای برای بارگیری مجدد هر بار وجود ندارد. همچنین آسیب بیشتری نسبت به سایر سلاح‌ها وارد می‌کند و برای نبردهای نزدیک ایده‌آل می‌شود، مخصوصاً با تعداد گلوله‌هایی که در خود نگه می‌دارد بدون نیاز به بارگیری مجدد.

در حالی که ممکن است نه یک جک از همه تجارت ها باشد – و نه استاد همه تجارت ها که Breaker است – این تفنگ ساچمه ای هنوز یک سلاح فوق العاده و درجه یک در صورت استفاده در برد متوسط ​​و کوتاه است. .

ضربه G-16 – نارنجک

  • نحوه باز کردن قفل: صفحه 5 Warbond استاندارد

بین دو نارنجک اول که به دست می آورید تفاوت زیادی وجود ندارد. G-6 پوشش منطقه ای بهتری به شما می دهد و HE در برابر اهداف بزرگتر به شما آسیب بهتری می دهد، اما هر دو مشکل دارند. توانایی ایجاد آسیب سریع (بدون پخت و پز).

ضربه در ثانیه ای که به هر چیزی اصابت کند منفجر می شود، بنابراین دیگر نگران پرتاب نارنجک به سوراخ حشره نباشید، فقط پس از اینکه نارنجک از دست شما خارج شد، یک حشره ظاهر شود و آن را به سمت شما بفرستد – اگر قبلاً این مورد را شنیده اید من را متوقف کنید. . انفجار در هنگام برخورد همچنین استفاده دقیق از آن را در برابر دشمنان زره پوش بسیار آسان تر می کند.

نفوذگر آزاد کننده AR-23P

  • ویژگی ها: زره با نفوذ متوسط
  • نحوه باز کردن قفل: صفحه 6 Warbond استاندارد

Liberator Penetrator یک سلاح فوق‌العاده است که تنها یک ایراد دارد: قفل شدن در حالت شلیک انفجاری و نیمه خودکار. فقدان حالت کاملاً خودکار آن را از وضعیت واقعاً سطح بالایی دور نگه می دارد، اما هنوز هم برای دشمنان زره پوشی مانند حشرات که زیر آتش جمع می شوند، یک انتخاب عالی است، زیرا می توانید به سادگی از میان کیتین غلیظ آنها شلیک کنید.

اگر یک سلاح اصلی با قابلیت سوراخ کردن زره می‌خواهید، به دنبال آن نباشید، اگرچه ضخیم‌ترین پوسته‌ها را سوراخ نمی‌کند، بنابراین آن را با یک سلاح پشتیبانی تفنگ بدون لگد برای حداکثر نفوذ، هر چه که دشمن است، جفت کنید، و یک تفنگ دستی Redeemer. به دشمنانی که نزدیکتر می شوند پاسخی داشته باشند.

R-63 Diligence – تفنگ تک تیرانداز

  • صفات: زره سبک نافذ
  • باز کردن قفل: صفحه 2 Warbond استاندارد

اگر به تفنگ های سبک Scout علاقه دارید، Diligence یک گزینه عالی برای شما است. در برابر Automata بسیار خوب عمل می کند، اما استفاده از آن در برابر انبوهی از ترمینیدها به دلیل سرعت و بی نظمی حرکات آنها می تواند دشوارتر باشد. اگر دقیق باشید، این یکی از آسیب‌رسان‌ترین سلاح‌های اصلی بازی است، بنابراین می‌توانید تیراندازی خود را آزمایش کنید.

این یک انتخاب عالی است اگر شخص دیگری در تیم شما Punisher یا Liberator را اجرا می‌کند و به فاصله نزدیک می‌چسبد و به شما فضای تکان دادن می‌دهد تا ضربات خود را ردیف کنید. در مواقعی که همه چیز پشمالو می شود یا شخصی پشت سر شما رد می شود، بهتر است با اسلحه ساب ماشین Redeemer جفت شود.

مدافع SMG-37

  • صفات: زره سبک نافذ، یک دست
  • باز کردن قفل: صفحه 3 Warbond استاندارد

Defender تقریباً به اندازه لیبراتور استاندارد توانایی دارد، اما می توان از آن با یک دست استفاده کرد که اگر وسایلی برای حمل داشته باشید ایده آل است. همچنین آسیب گلوله کمی بالاتر از Liberator با پس زدن کمتر، اما به قیمت کاهش سرعت شلیک (معادله ای که من تقریباً همیشه مایل به انجام آن هستم) وارد می کند. اگر سلاح های پشتیبانی را برای مقابله با دشمنان زرهی به ارمغان می آورید، این یک گزینه جامع همه جانبه است.

AR-23 Liberator

  • صفات: زره سبک نافذ
  • باز کردن قفل: به طور پیش فرض باز شده است

در حالی که این شرق این یک استاندارد برای Helldivers است، این سلاحی نیست که مورد تحقیر قرار گیرد. در مورد سلاح های همه کاره، این یک انتخاب عالی است. در حالی که از طریق مهمات نسبتاً سریع می سوزد، هنوز هم قدرت توقف فوق العاده ای دارد، برای انبوهی از دشمنان ضعیف تر فوق العاده است، و احتمالاً تا زمانی که Breaker را به دست نیاورید، گزینه “در صورت شک، استفاده از X” شما باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Hellblade 2 حالت عکس خواهد داشت