در فروش زمستانی Fanatical، معاملات باورنکردنی بر روی بازی های رایانه شخصی وجود دارد



فروش زمستانی Fanatical به صورت زنده برگزار می شود و قیمت ده ها بازی رایانه شخصی در فروشگاه Fanatical را کاهش می دهد. می توانید چندین مورد از بهترین بازی های سال 2023 را با تخفیف های عالی مانند شوک سیستم بازسازی به قیمت 24 دلار (به جای 40 دلار)، میدان ستاره برای 45.49 دلار (به جای 70 دلار)، کفر آمیز II برای 18.59 دلار (به جای 30 دلار)، و معاشقه برای 15.49 دلار (معمولاً 25 دلار). برخی از پیش‌فروش‌های بازی‌های آینده نیز به فروش می‌رسند، از جمله مثل اژدها: ثروت بی نهایت برای 60.89 دلار (معمولاً 70 دلار)، و جزم اژدها 2 برای 57.39 دلار (به جای 70 دلار).

فروش های بسیار خوبی برای ناشر وجود دارد که باید در حین فروش بررسی کنید. مثلا، Capcom پیشنهاد استریت فایتر 6 فقط 33.59 دلار (به جای 60 دلار) و بازی Resident Evil 4 بازسازی به قیمت 33 دلار (به جای 60 دلار). شما همچنین می توانید آن را بازیابی کنید DLC Resident 4: Separate Paths برای 8.19 دلار (معمولاً 10 دلار). علاوه بر این، می توانید دریافت کنید Monster Hunter Rise و گسترش عظیم Sunbreak فقط با 25 دلار (به جای 60 دلار). حتماً فروش ناشران دیگر را بررسی کنید یوبی سافت، باندای نامکو، بتسدا، سگاو بیشتر.

علاوه بر پیشنهادات بازی های فردی، حتما نگاهی به آن بیندازید بسیاری از بسته های اقتصادی برای برنده شدن. همچنان می‌توانید از تبلیغات هفته گذشته باندلفستیو با بسته‌های عالی مانند آن استفاده کنید مجموعه پرستیژ ویژه زمستانTHE بسته پریمیر خود را ایجاد کنیدTHE بهترین مجموعه پلاتینیوم باندلو بازی در حال حرکت Bundle Winter Editionکه برای دارندگان Steam Deck هدف قرار گرفته است.

بخوانید  بررسی خلاصه برای اوپنهایمر - CNET

علاوه بر تخفیف، Fanatical یک پیشنهاد ویژه نیز دارد که در آن شما با هر سفارش 12 دلاری یا بیشتر، یک کلید بازی جایزه رایگان دریافت کنید. علاوه بر این، هر سفارش با یک کوپن تخفیف 5٪ نیز همراه است تا در خریدهای بعدی در فروشگاه Fanatical از آن استفاده کنید.

لیستی از معاملات مورد علاقه ما را بررسی کنید فروش زمستانی متعصب در زیر، یا کاتالوگ کامل بازی های تخفیف دار را در Fanatical مرور کنید.

فروش زمستانی متعصب 2023: بهترین پیشنهادها

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر