رایان گاسلینگ به شوخی می‌گوید که باربی 2 باید «هاسکی کن» داشته باشد



رایان گاسلینگ به شایعات درباره دنباله‌ای برای فیلم موفق باربی اشاره کرده و گفته است که چیزی در مورد چنین پروژه‌ای نمی‌داند. گاسلینگ در سخنرانی در BFI Southbank لندن در کنار همبازی اش آمریکا فررا، درخواست یکی از طرفداران برای ساخت دنباله را رد کرد و گفت (از طریق تنوع)، “اوه، من به آن نزدیک نمی شوم. ما واقعاً چیزی نمی دانیم.”

در طول مکالمه، گاسلینگ مفهوم یک اسپین آف کن محور را با چرخشی بازیگوش در شخصیت مورد بررسی قرار داد و از او پرسید: “آیا می تواند یک کن هاسکی باشد؟” آیا می توانم هاسکی کن را مانند ساندویچ کن بازی کنم؟ آیا می توانم دفعه بعد این کن را بازی کنم؟ جدای از شوخی، فررا اعلام کرد که سازندگان فیلم در ابتدا برنامه ای برای ایجاد یک فرانچایز نداشتند، و هر صحبتی درباره دنباله آن صرفاً حدس و گمان بود و آنها “واقعاً هیچ چیز نمی دانند”.

همه اینها با پاسخ مبهم اخیر کارگردان گرتا گرویگ به مفهوم پیگیری کن متمرکز در مصاحبه اخیر با 60 Minutes مطابقت دارد. گرویگ این احتمال را نه تایید کرد و نه رد کرد و گفت: “یعنی حقیقت این است که می دانید… حدس می زنم ببینیم؟ ما مطالب زیادی برای کن داشتیم. داشتیم می نوشتیم و می نوشتیم و می نوشتیم.”

همانطور که بحث ها در مورد عاقبت بالقوه آشکار شد، Variety گزارش داد که مدیران Mattel برای فرصت های گسترده ارائه شده توسط جهان Barbieland ابراز اشتیاق کردند. این برند از نظر امکانات داستانی “بسیار گسترده و بسیار کشسان” در نظر گرفته می شود.

بخوانید  حضور The Elder Scrolls Online در میان بازی‌های رایگان Epic Store هفته آینده

مارگو رابی، بازیگر نقش باربی در این فیلم، به طور قابل توجهی در مراسم لندن غایب بود. گاسلینگ غیبت رابی را تایید کرد و به شوخی گفت: “این ناامیدی که احساس می کنی باربی اینجا نیست، این زندگی کن است.”

باربی سرانجام از 15 دسامبر به همراه نسخه ASL برای پخش در Max در دسترس خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر