پاسخ جیمز کامرون کارگردان آواتار: راه آب به ترول ها و مخالفان

به یک معنا، کامرون گفت، او راه آب را برای خودش ساخت – و این برای کامرون به اندازه کافی خوب است، مهم نیست که فیلم از نظر تجاری چگونه باشد. او اظهار داشت: “سلیقه‌های من خیلی یقه آبی و کلی است. آنها باطنی نیستند، سلیقه شخصی من است. اگر فیلمم را دوست داشته باشم، می دانم که دیگران فیلم من را دوست خواهند داشت. واقعاً، در نهایت بسیار ساده است.” .

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

“این که قرار است روی الاغش بیفتد؟” کامرون گفت. “من نگران این نیستم. من فکر نمی کنم هر کاری را که در زندگی هنری انجام می دهید باید توسط ترول ها و ناراضی ها تعیین شود. شما فقط به جایی بروید که فکر می کنید باید انجام شود. معنی.”

آواتار محصول 2009 پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است، بنابراین «راه آب» کفش‌های بسیار بزرگی برای پر کردن دارد. اینکه آیا دنباله می تواند با اعداد باکس آفیس اصلی مطابقت داشته باشد یا از آن فراتر رود، باید دید، اما برآوردهای اولیه ردیابی باکس آفیس تصویر مثبتی را نشان می دهد. پیش‌بینی می‌شود که The Waterway برای اولین آخر هفته خود فقط در ایالات متحده 170 میلیون دلار یا بیشتر بفروشد که افزایش قابل توجهی نسبت به 77 میلیون دلاری است که آواتار اصلی در ایالات متحده ساخته شده بود. برای آخر هفته افتتاحیه آن در سال 2009.

بخوانید  نویسنده Mass Effect استودیو جدیدی تأسیس کرد

جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان نگران احتمال شکست آواتار: راه آب در گیشه نیست. کامرون در پاسخ به “ترول ها و مخالفان” گفت تنوع که راه آب به اندازه کافی برای او خوب است، بنابراین انتظار دارد مخاطبان نیز از آن لذت ببرند.

The Way of Water این هفته در لندن اکران شد و واکنش‌های اولیه نسبت به این فیلم بسیار مثبت بوده است. افرادی که فیلم را دیده‌اند، آن را «بسیار برتر» از فیلم اول و از نظر بصری «نفس‌گیر» نامیده‌اند.

کامرون گفت که The Way of Water برای کسب سود باید حدود 1 میلیارد دلار به دست آورد. او همچنین گفت که راه آب یک تصمیم تجاری بسیار بد است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر