اعضای Humble Choice در ماه دسامبر 8 بازی رایانه شخصی رایگان دریافت می کنند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

درج تیترهای این ماه است کویر 3، یک RPG ایزومتریک گسترده که در کوه‌های یخی کلرادوی پسا آخرالزمانی قرار دارد. بازیکنان گروهی از شخصیت‌ها را کنترل می‌کنند که در حال کاوش در مناظر زمستانی هستند، در مکالمات طولانی و مبارزه تاکتیکی علیه NPC‌های مختلفی که با آن‌ها مواجه می‌شوند، شرکت می‌کنند.

علاوه بر این بازی‌های RPG جذاب، پلتفرمر اکشن سرکش نیز وجود دارد تیغه حمله، پازل-سکوی سوپر ماگبات، بازی ماجراجویی با تمرکز بر پازل های کارتونی به M، و هندهای داستان محور ستون فقرات و جایی که آب مزه شراب می دهد. و برای کسانی که به دنبال یک بازی برای بازی با دوستان خود هستند، وجود دارد مشکل درجه یک، یک بازی معمایی وحشتناک قتل که تا شش بازیکن را پشتیبانی می کند.

اعضای Humble Choice هر ماه یک بسته بازی رایگان رایانه شخصی را به عنوان بخشی از اشتراک 12 دلاری در ماه دریافت می کنند. هشت بازی رایگان ماه دسامبر شامل بازی‌های نقش‌آفرینی بزرگ، بازی‌های پازل، بازی‌های پلتفرمر، بازی‌های ماجراجویی جوی، و حتی یک بازی رومیزی کسر اجتماعی است، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد.

RPG عظیم دیگر، طمع، نیز بخشی از محدوده است. Greedfall در یک تاریخ متناوب در طول توسعه قرن هجدهم اروپا به آمریکای شمالی و جنوبی، فناوری دنیای قدیمی را با عناصر فانتزی ترکیب می کند.

بخوانید  تعمیر لوازم خانگی با 1 سال گارانتی و نرخ اتحادیه توسط دکتر آچار

همه این بازی‌ها به‌عنوان بخشی از اشتراک Humble Choice به‌صورت رایگان گنجانده شده‌اند، و پس از دانلود، برای همیشه مالک آن‌ها هستید، حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید. اعضا همچنین به کتابخانه چرخشی بازی های رایانه شخصی و همچنین تخفیف های جایزه برای بازی ها از فروشگاه آنلاین Humble دسترسی دارند.

بازی های انتخابی ماه دسامبر